Jag och min fru tänkte köpa en eller flera porrfilmer. Men de flesta porrfilmer är väldigt mansfixerade vilket hon naturligtvis inte uppskattar. Vi söker därför porrfilmer som uppskattas av både mig och henne så att vi kan titta tillsammans.
Väligt mogna svar. Jag stäldle en seriös fråga, men här verka inte finnas några mogna människor (motbevisa mig om ni vill). Får leta efter en mer vuxen och seriös sida för att diskutera på.
Tycker frågan är intressant och har själv kollat lite. Testade att ladda ner några som fått bra beröm för några år sedan för att de skulle fungera tillsammans med flickvännen, men av de två var en på danska och den andra verkade helt sjuk så det stängdes av ganska snabbt...
Jag och min fru tänkte köpa en eller flera porrfilmer. Men de flesta porrfilmer är väldigt mansfixerade vilket hon naturligtvis inte uppskattar. Vi söker därför porrfilmer som uppskattas av både mig och henne så att vi kan titta tillsammans.
Vad uppskattar hon då? Vi har väl ingen aning om vad din fru går igång på.
Citat:
Ursprungligen postat av magol
Väligt mogna svar. Jag stäldle en seriös fråga, men här verka inte finnas några mogna människor (motbevisa mig om ni vill). Får leta efter en mer vuxen och seriös sida för att diskutera på.
Min fru (liksom jag) vill ha filmer med handling som bygger upp en stämning (hon är ganska kräsen med kvalité). Jämnstäld svensonsex med vanliga människor
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!