Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-28, 00:04
  #1
Medlem
Jag tycker vi röstar på Fri parkering i Entre Malmö. De har bra restauranger + 3D bio. Jag hade gärna ätit där flera gånger men stör mig som FAN på den dyra p-avgiften. Det kostar typ 20 :- per timme om jag inte kommer ihåg fel.

Förra gången käkade jag typ ngn pizza för 70 :- och betalade 40 :- i p-avgift. Detta var droppen för mig, det jag hade gjort var att jag hade beställt mat, ( fick vänta på den i 20 min ) käkade i lugn och ro med flickvännen. Sen skulle hon handla lite grejer så tog typ en runda på 30-40 min. Sen när vi skulle sticka så var det 40 :- .

Detta är väldigt synd för annars är centrumet fräscht.
Citera
2010-01-28, 00:07
  #2
Medlem
Man kan lika bra pakera 2 kvarter där ifrån så betalar man typ halva priset, tycker detta var en fett onödig tråd.
Citera
2010-01-28, 16:14
  #3
Avstängd
Krikks avatar
Ställ den en bit bort?
Citera
2010-01-28, 16:18
  #4
Medlem
ugge_das_boots avatar
åk buss ? Så kan du ta dig en öl me.. win win
Citera
2010-01-28, 22:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot
åk buss ? Så kan du ta dig en öl me.. win win

eller så varför inte stanna hemma - du sparar dessutom bensinpengar, låt din flickvän göra pizzan ELLER
ta flickvännen till köpenham, bjud på mys och fråga flashback frågan, om det är den du är osäker på . ..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback