2010-01-23, 21:15
Medlem
Psyko-12s avatar
Men snälla. Ett mörkare tema är på väg, men med tanke på tiden det tar för FlashBack att få saker och ting från skiss till själva sidan lär det ta ett tag.

Dock är ett bajsbrunt tema ingen vidare idé.
2010-01-23, 21:21
Medlem
vizionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitdude
Förslag på nytt tema:

http://img694.imageshack.us/img694/2450/flashbackdark.jpg

Så att man kan läsa på natten utan att se ut så här.

Vore detta helt omöjligt att genomföra?

Måste du sitta med maximal ljusstyrka och högsta gamma på skärmen om nätterna då?
Prova att dra ner ljusstyrkan lite så ska du se att det känns bättre....
2010-01-23, 21:27
Medlem
Lillaas avatar
Mitt förslag är vitt med rosa hjärtan alt mörkare med röda hjärtan, sen vill jag att man ska kunna höra olika låtar beroende på vilken tråd det är man skriver i. Sen vill jag också ha en egen presentation om mig själv där jag kan lägga upp bilder. Sen får vi inte glömma att man ska kunna samla olika poäng t.ex genom att reporta ett antal inlägg samt genom att använda ett antal smileysar
2010-01-23, 21:30
Medlem
Wosps avatar
Gärna mörkare teman men inte brunt. Gärna svart de tror jag skulle uppskattas av en hel del men inte brunt. De ser inte bra ut Dock så tycker jag att de skulle vara ett framsteg om man kunnde göra forumet lite bredare en "Fast" läget. Om man har stor skärm så ser de CP ut i 100 % och 95 %

Kanske om man la till lika 5 cm på ena sidan. Då skulle de vara perfekt.
2010-01-23, 21:39
Medlem
Hammarn-84s avatar
kommer ett tema som är lite mörkare än det grå temat så är jag nöjd
men vist kan det finnas alla möjliga teman som tex höst vår sommar vinter tex olika teman är alltid kul
2010-01-23, 21:42
Medlem
ulexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillaa
Mitt förslag är vitt med rosa hjärtan alt mörkare med röda hjärtan, sen vill jag att man ska kunna höra olika låtar beroende på vilken tråd det är man skriver i. Sen vill jag också ha en egen presentation om mig själv där jag kan lägga upp bilder. Sen får vi inte glömma att man ska kunna samla olika poäng t.ex genom att reporta ett antal inlägg samt genom att använda ett antal smileysar

Jag förstår din poäng, absolut. Men för mig handlar det inte om estetiken utan om komforten. Jag tycker helt enkelt att både det vita och gråa temat är för ljust. Även om det gråa är milsvid bättre. Men om du vill "rädda" FB från att bli lunarstorm så tycker jag din kamp borde ligga med "dela med dig" funktionen. inte huruvida vissa tycker sidan är för ljus och i för litet format.
2010-01-23, 21:42
Medlem
Vad sägs om den gamla designen?
2010-01-23, 21:44
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Gillar inte riktigt det förslag som postades i trådstarten, men något mörkgrått vore rätt snyggt. Dock inte för mörkt, man måste ju kunna läsa också. Eller, mörkgrått på "kanterna" men ljusare där texten står.
2010-01-23, 21:47
Medlem
Lillaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulex
Jag förstår din poäng, absolut. Men för mig handlar det inte om estetiken utan om komforten. Jag tycker helt enkelt att både det vita och gråa temat är för ljust. Även om det gråa är milsvid bättre. Men om du vill "rädda" FB från att bli lunarstorm så tycker jag din kamp borde ligga med "dela med dig" funktionen. inte huruvida vissa tycker sidan är för ljus och i för litet format.

Jag håller med dig om att det är alldeles för ljust, jag har själv fått vrida ned skärmen pga att det svider i ögonen för att sedan höja ljuset igen om jag ska spela eller kolla på film eller helt enkelt göra något annat på datorn som inte involverar Flashback.
2010-01-23, 21:51
Medlem
Jospans avatar
Tänkte skriva detta i den stora tråden ang synpunkter för den nya designen men folk spammar som höns i den tråden och man får inte en syl i vädret där inne så jag skriver i den här tråden istället.

Varför inte göra ett tema för Flashback som såg ut som förra sidan och för dem som vill surfa med nya layouten får göra det. Då slipper vi allt jävla tjaffs.
2010-01-23, 21:54
Medlem
ulexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jospan
Tänkte skriva detta i den stora tråden ang synpunkter för den nya designen men folk spammar som höns i den tråden och man får inte en syl i vädret där inne så jag skriver i den här tråden istället.

Varför inte göra ett tema för Flashback som såg ut som förra sidan och för dem som vill surfa med nya layouten får göra det. Då slipper vi allt jävla tjaffs.
Känns som en god ide (hur fan stavas det? ide är ju det björnen bor i). Men jag som inte gillar ljuset och tecken storleken vill fortfarande ha kvar de nya funktionerna. Så kanske ett tema med den gamla färgsättningen skulle var optimalt.
2010-01-23, 21:55
Medlem
Von0bens avatar
Konkreta förslag på förändringar som behövs i designen (nya)

Här tänkte jag man kunde komma med konkreta tips om detaljer som kunde ändras i den nya designen utan att det försvinner i bruset av folk som bara tycker illa om den.

Alltså: Ni som skriver här, skriv ENBART konkreta förslag på detaljer som kan ändras.

OBS: Ni som bara vill klaga på den nya designen eller tycka till i största allmänhet kan skriva i synpunkter-tråden.

Och Ni vars enda förslag är "byt till den gamla" kan också ni skriva i tråden för synpunkter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in