Själv har jag sett några återkommande klagomål som jag instämmer i:
* Symbolen för att komma till sista inlägget i tråden måste bli större och något mindre ljus. Den syns inte tillräckligt tydligt.
* Antalet sidor i en tråd måste synas direkt på alla trådar. Nu behöver man föra musen över tråden för att se antalet sidor. Detta måste förändras, då antalet sidor i en tråd bidrar till användarens orientering på forumet och förmågan att skilja ut en välfylld tråd från en tom.
Jag stör mig mest på utseendet av "nya inlägg", anser att trådarna där ska se ut ungefär som i forumet i övrigt. Man bör även få se antalet sidor i en tråd utan mouse-over.
Men ifall sista sidan bara har typ 2 inlägg så är det ett jäkligt mellanrum mellan "DELA MED DIG" och det längst ner. Varje gång jag ser det så känns det i ryggraden att webbläsaren försöker ladda något. För det ser helt onaturligt ut, som att något saknas.
-
"Samma" sak när man går till ett enskillt inlägg, t.ex: https://www.flashback.org/sp21078574
Inget som "visar" att inläggets ram är slut. En liten gråare ram runt allt som vissa andra rutor har.
* I spalten till höger (där det finns nya ämnen och heta ämnen) - sätt in även en ruta med trådprenumerationer, där man listar de trådar man prempar på som det finns nya inlägg i.
I den gamla designen fanns det längst ner på alla sidor en länk Topp som tog en längst upp på sidan, en sådan länk längst ner även på den nya designen vore mycket användbart.
Jag är ganska säker på att denna tråden kommer att hamna i papperskorgen.
Men jag saknar "sök" och "kontrollpanelen" på toppmenyn.(jag vill inte ha dessa till höger de tar upp för stor plats)
Visst jag kan bokmärka dessa men det är en stor brist.
Likaså saknas regler och FAQ mindre problem för vana medlemar men ändå.