Resultat: Vad ger du den nya designen för betyg?
5
11,29%
500 röster
4
16,35%
724 röster
3
17,03%
754 röster
2
14,05%
622 röster
1
41,28%
1828 röster
2010-01-30, 00:51
Medlem
Men kommer ni göra något åt sidnumrering problemet?
2010-01-30, 00:54
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freshbacken
Men kommer ni göra något åt sidnumrering problemet?
Vad är problemet med sidnumrering just nu? Jag tycker det fungerar kalas sedan föregående sida visas med siffra.
2010-01-30, 01:00
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vad är problemet med sidnumrering just nu? Jag tycker det fungerar kalas sedan föregående sida visas med siffra.

Kanske att "gå till sida" infogar exvis &page=50 istället för p50
vilket resulterar i "sidan kan ej visas"?
Jag kanske missförstod problemet.

Men nu börjar forumet bli för bra. jag börjar snart önska att funktioner tas bort, vad ska man annars klaga på?
2010-01-30, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele

Man ser ju bara "antal sidor i x tråd" och vad gör man ifall man vill gå på en x sida?
2010-01-30, 01:16
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Man ser ju bara "antal sidor i x tråd" och vad gör man ifall man vill gå på en x sida?
Fast tidigare har man ju bara kunnat välja mellan 1, 2, 3, 4, 5... X. Det är knappast att man vanligtvis går in på sida fem och sedan därifrån väljer sida X. Jag tyckte själv att den sidvisningen var ganska onödig då jag bara klickade fram mig på första sidan eller sista.

Om jag nu har fattat dig rätt?
2010-01-30, 01:17
Medlem
_abous avatar
Citat:
Då går man in i tråden och bläddrar till den sidan.
Jag tyckte det var jobbigt första dagarna med det vita arket, sen hade jag vant mig. Då fick vi sista sidan, fine, det är skönt.
Men jag tycker fan det räcker så, det ser snyggt och städat ut, och så jävla jobbigt är det inte att bläddra till en viss sida, varför i helvete man nu ska göra det.
Antingen läser man från början, eller så läser man där man skrev sist (finns ikoner för det) eller så läser man det senaste som skrivits, det räcker gott för mig.
2010-01-30, 01:18
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Då studsar du in på sista sidan som det länkas till (där det väsentligaste finns, eftersom det är senaste inlägg i tråden) och tar dig därifrån till det sidnummer som önskas.

Du såg ju heller inte förut de senaste sidorna i en tråd, bara de tidigaste.
2010-01-30, 01:23
Medlem
Ni har rätt. Jag tycker dock att det känns lite opraktiskt men man vänjer sig efter ett tag.
Tack för svar.
2010-01-30, 01:25
Medlem
_abous avatar
Citat:
...man vänjer sig efter ett tag...
Ja, så har det verkligen varit med den här nya designen, allt har känts fel, tills man har vant sig, då inser man hur bra det blev

Riktigt bra med Citera flera, finns det planer på bild- och filmklippspreview direkt i trådarna också, eller får det gå via Flashscript?
2010-01-30, 10:22
Medlem
freyas avatar
Jag tycker på det hela taget att den nya designen och funktionerna är en förbättring. Bra jobbat!

Det tycks dock strula en del om man har Noscript installerat, med ikoner som inte syns etc. Hoppas att det löser sig.
2010-01-30, 11:11
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Nu börjar den värsta anstormningen lugna sig och jag hänvisar därmed till följande trådar:

· KLICK ·

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in