Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-22, 17:42
  #1
Medlem
GucciManes avatar
Som rubriken lyder. Vad tycker ni om invandrare som har integrerat sig i sammhället, sköter sig och är allmänt trevliga? Ska dom också ut?

Nu tänker jag mer på mörkhåriga invandrare, inte tyskar/finnar/danskar.
Citera
2010-01-22, 17:45
  #2
Medlem
Sadgasms avatar
Onödig och korkad tråd... Tycker precis likadant om dem som om skötsamma svenskar... Det är den huvudsakliga mörka delen av massinvandringens mynt jag vill slänga ut, de som sköter sig får givetvis stanna och förhoppningsvis hålla sig till sin egna ras när de tänker yngla av sig.
Citera
2010-01-22, 17:45
  #3
Medlem
boostankans avatar
Man är så van att invandrare ska vara jävliga så om man träffar på någon som är trevlig och skötsam så får personen, iaf hos mig, oftast mer respekt än en vanlig svensk med samma egenskaper.
Citera
2010-01-22, 17:49
  #4
Medlem
GucciManes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadgasm
Onödig och korkad tråd... Tycker precis likadant om dem som om skötsamma svenskar... Det är den huvudsakliga mörka delen av massinvandringens mynt jag vill slänga ut, de som sköter sig får givetvis stanna och förhoppningsvis hålla sig till sin egna ras när de tänker yngla av sig.
Jag tycker inte att tråden är korkad eller onödig på något sätt. Det slängs ständigt ut massa skit om invandrare och varje gång undrar jag om dom snackar om otrevliga/brottsliga invandrare eller drar dom en kamm över alla.
Citera
2010-01-22, 17:49
  #5
Moderator
-Info-s avatar
Jag träffar ibland på skötsamma och även högutbildade (mörkhåriga) invandrare i mitt jobb. Och är de dessutom sympatiska så är det klart att man inte kan tycka illa om dem. Men de är ofta väl anpassade i Sverige och har bott länge här.

Dock har jag aldrig hittills träffat på en somalier som passar in på ovanstående. Frågan är, kommer jag någonsin att göra det?
Citera
2010-01-22, 17:50
  #6
Avstängd
Det är de invandrare som sköter sig dåligt i sverige som gör att de flesta fördomar om alla invandrare som skapas.

Om man bara kunde skicka ut de invandrarna som förstör ryktet för andra invandrare skulle det vara skönt
Citera
2010-01-22, 17:55
  #7
Medlem
GucciManes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypnix
Det är de invandrare som sköter sig dåligt i sverige som gör att de flesta fördomar om alla invandrare som skapas.

Om man bara kunde skicka ut de invandrarna som förstör ryktet för andra invandrare skulle det vara skönt
Håller med fullständigt! Jag är alban själv och jag hatar verkligen hur landskrona/Hässleholm albanerna betér sig. Här i malmö är alla albaner jag känner hur trevliga som helst men ändå får man höra massa skit här på FB som att vi är bara zigenare som bara är ute att begå brott.
Citera
2010-01-22, 17:57
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GucciMane
Håller med fullständigt! Jag är alban själv och jag hatar verkligen hur landskrona/Hässleholm albanerna betér sig. Här i malmö är alla albaner jag känner hur trevliga som helst men ändå får man höra massa skit här på FB som att vi är bara zigenare som bara är ute att begå brott.

Sant, så sant.
Det är pågrund av de som sköter sig dåligt som alla dessa fördomar har skapats.
Citera
2010-01-22, 18:13
  #9
Medlem
brajzillas avatar
jorå men dom värsta är rikard rättrådig typen som är mer paragrafryttare än svenskar
Citera
2010-01-22, 18:19
  #10
Medlem
Benyameans avatar
Bunt ihop och slå ihjäl bara.

Vem fan vill ha trevliga och skötsamma blattar?
De säljer ju varken hasch eller kebab.
Citera
2010-01-22, 18:27
  #11
Medlem
GucciManes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Bunt ihop och slå ihjäl bara.

Vem fan vill ha trevliga och skötsamma blattar?
De säljer ju varken hasch eller kebab.
Så du menar att du bara vill ha kriminella invandrare kvar?
För dom säljer ju hasch och enligt dig så är det bara kriminella som gör kebab.

Detta var något nytt!
Citera
2010-01-22, 19:04
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GucciMane
Som rubriken lyder. Vad tycker ni om invandrare som har integrerat sig i sammhället, sköter sig och är allmänt trevliga? Ska dom också ut?

Nu tänker jag mer på mörkhåriga invandrare, inte tyskar/finnar/danskar.

Ja, den absoluta majoriteten av alla etniskt främmande människor som har invandrat till Sverige, och deras avkomma, bör avlägsnas från Sverige. Sverige är svenskarnas land och svenska folket behöver Sverige för sig själva. Om det svenska folket skall överleva, leva i frihet och utforma sitt eget öde så måste de ha ett etniskt och rasligt någorlunda homogent samhälle. Därför måste i princip alla "invandrare" bort, oavsett om de är skötsamma eller inte. Det är inget personligt och eventuella skötsamma och trevliga blattar och icke-vita får fortsätta att vara trevliga och skötsamma någon annan stans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback