Citat:
Ursprungligen postat av maruder88
Att efterfråga möjligheten att välja själv tycker jag snarare är sunt tänkande, sen om jag väljer ägg från burhöns eller frigående är en annan sak, jag undrade bara om det överhuvudtaget gick att köpa ägg från höns som inte är frigående idag.
Jag kan förstå om folk föredrar ägg från icke-frigående höns eftersom det skulle vara billigare, godare, bättre tillgängligt eller på liknande grunder. Att på ett internetforum stoltsera med att man är på jakt efter ägg från burhöns utan speciell orsak, tillsynes bara för att djuren mår sämre av det och att man själv struntar i det eller liknande är naturligtvis bara en fånig provokation från din sida som inte förtjänar några svar.
Citat:
Vill du fortsätta moralpredika så kan du ta det via PM. Och du har fortfarande inte svarat på vad min avatar har med saken att göra...
Vill du fortsätta vara pseudoseriös i din fråga så kan du ta det i papperskorgen. Din avatar som föreställer en dödsskalle i kombination med din barnslinga provokation gjorde att mitt intryck av dig inte förbättrades nämnvärt för att uttrycka saken milt.