Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-21, 19:00
  #1
Medlem
Jag har en polare som har en kvinnlig kusin på 22 år. Hon är mycket attraktiv, och det har man väl kanske tänkt på någon gång, men i alla fall, förra veckan berättade min polare att hon skaffat sig en maktposition i hyreshuset, helt enkelt genom att ligga med hyresvärden.

Hyresvärden är tydligen en ensamstående 56-åring som uppenbarligen inte tvekar på att riskera jobbet för att få ha samlag med en ung tjej.

Till saken hör att hon som sagt inte sexar med honom gratis, utan tydligen fick hon någon jobbig blatte från Iran utsparkad mot att ha sex med värden sju gånger under en vecka

...så den här tjejen skall man antagligen inte bli osams med om man bor där.

Å andra sidan, om deras förhållande/samarbete blev känt bland de andra boende, borde hyresvärden ligga jävligt risigt till gentemot sin arbetsgivare.

Kan han t.o.m. få ett fängelsestraff för att han sparkar ut oskyldiga (eller i alla fall inte särskilt olydiga) hyresgäster i syfte att få sexa med en annan hyresgäst?

Karln verkar lite "risky" helt klart, men han har väl inte fått pippa någon på 20 år innan den här tjejen kom in i hans liv kan man gissa
Citera
2010-01-21, 19:05
  #2
Medlem
tjåppes avatar
Låter som en myt. Om inte så är tjejen jävligt skabbig som har sex med en 56-åring. Fy fan.
Citera
2010-01-21, 19:10
  #3
Medlem
ggdfxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjåppe
Låter som en myt. Om inte så är tjejen jävligt skabbig som har sex med en 56-åring. Fy fan.

Du tror inte sånt händer? Knullar för betyg osv?
Citera
2010-01-21, 19:13
  #4
Medlem
poojks avatar
Låt oss säga såhär denna tjej du pratar om tar nog mer risker än själva värden. Om jag skulle hyra en lägenhet och nån knullglad tjej lyckas att få mig utkastad genom att sexa med värden. Så kan jag garantera att hennes konsekvenser skulle bli bra mycket värre än mina, det går inte helt obemärkt att man har ett luder eller annt pack i ett hus. Ryktet går lixom, jag som många andra handlar först och frågar sen.

Värden kan bara säga att han förstår att en ung kvinna vill ha en fadersfigur eller någon annan ursäkt för att slippa rättsliga represalier.
Citera
2010-01-21, 19:15
  #5
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Vilket billigt luder, för att inte tala om hyresvärden
Citera
2010-01-21, 19:22
  #6
Medlem
C0ldWaT3Rs avatar
vilket smuts!
Citera
2010-01-21, 19:36
  #7
Medlem
persiflages avatar
När jag läste ditt inlägg kom jag att tänka direkt på när Woody Harrelson sätter sin hyresvärd i filmen Kingpin. För övrigt är Kingpin en riktigt rolig film.
Citera
2010-01-21, 19:37
  #8
Medlem
walkaboutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufus-Neon
Jag har en polare som har en kvinnlig kusin på 22 år. Hon är mycket attraktiv, och det har man väl kanske tänkt på någon gång, men i alla fall, förra veckan berättade min polare att hon skaffat sig en maktposition i hyreshuset, helt enkelt genom att ligga med hyresvärden.

Hyresvärden är tydligen en ensamstående 56-åring som uppenbarligen inte tvekar på att riskera jobbet för att få ha samlag med en ung tjej.

Till saken hör att hon som sagt inte sexar med honom gratis, utan tydligen fick hon någon jobbig blatte från Iran utsparkad mot att ha sex med värden sju gånger under en vecka

...så den här tjejen skall man antagligen inte bli osams med om man bor där.

Å andra sidan, om deras förhållande/samarbete blev känt bland de andra boende, borde hyresvärden ligga jävligt risigt till gentemot sin arbetsgivare.

Kan han t.o.m. få ett fängelsestraff för att han sparkar ut oskyldiga (eller i alla fall inte särskilt olydiga) hyresgäster i syfte att få sexa med en annan hyresgäst?

Karln verkar lite "risky" helt klart, men han har väl inte fått pippa någon på 20 år innan den här tjejen kom in i hans liv kan man gissa

Tycker äcklet borde anmälas, tjejen också för den delen. Äckliga människor vill vi inte ha, då tar jag hellre iranien.
Citera
2010-01-21, 20:49
  #9
Medlem
Wazzaps avatar
Låter inte helt sant det där, men om det är det så är det väl bara att gratulera hyresvärden.
Citera
2010-01-21, 23:15
  #10
Medlem
Mandingos avatar
En hyresvärd har inte så mycket att förlora på det då det är hyresvärden som äger kåken... har hon legat med vicevärden/vaktisen/kamrern... då är hon ju inte mycket att hurra för...
Citera
2010-01-21, 23:40
  #11
Medlem
catlands avatar
Han kanske är ashet? Får man dessutom bort jobbiga grannar är det bara ett plus.
Citera
2010-01-22, 08:00
  #12
Medlem
Sådan här trådar är värdelösa utan bilder, så enkelt är det.




Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback