2011-08-04, 17:16
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Lite uppfriskande musik nu när domedagen är här

http://www.youtube.com/watch?v=_eyFiClAzq8

http://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU&ob=av3e

http://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU&ob=av3e

http://www.youtube.com/watch?v=rCZF-UZmYvo
Citera
2011-08-04, 17:16
Medlem
attackspades avatar
Satan i gatan vad det rasar och dumt att man inte minska sina positioner lite mer för någon vecka sedan men bättre 50k back än det dubbla. Frågan är bara när man ska gå in igen för det känns som några bolag kan studsa upp en 10% ganska omgående när marknaden vänder om den nu gör det snart.
Citera
2011-08-04, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av black-swan
Givet vilka förutsättningar bör man vara nöjd med det?
Givet att det känns som om det kunde gått betydligt sämre under rådande omständigheter. Men du förstod säkert vad jag menade.
Citera
2011-08-04, 17:21
Medlem
black-swans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacific
Givet att det känns som om det kunde gått betydligt sämre under rådande omständigheter. Men du förstod säkert vad jag menade.
Nej, jag förstår inte vilka förutsättningar du avser. Är det att börsen gått ner kraftigt den senaste veckan, din kunskapsnivå eller kanske den tid du lägger ner?
Citera
2011-08-04, 17:23
Medlem
qpXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
På något sätt är det ändå skadeglädjen som har övertaget.

Ja, det verkar vara viktigare att folk får gotta sig i andras misär och skratta åt misslyckanden än att själv tjäna pengar.
Citera
2011-08-04, 17:25
Medlem
D3adMau5s avatar
Körde en all-in i BEAR 2 imorse. I skrivande stund 7,89%
Citera
2011-08-04, 17:26
Medlem
Drog all in på BlackRock Gold Fund just nu, jag skiter i allt.

haha fan vad dum jag är, hoppas guldet håller sig lite
Citera
2011-08-04, 17:30
Medlem
LGM-30Gs avatar
Nu när USA:s skuldtak är skjutet på framtiden så hoppas jag nästan att Italien och Spanien ska defaulta på sina skulder så vi blir väck euron. När sedan eurokrashen, Kinas och Indiens inflationsbekämpning och USA's förlust av trippelA har tryckt ner börserna riktigt ordentligt köper jag svenska banker och verkstadsbolag för allt. Helvete vad med pengar jag kommer tjäna!!
Citera
2011-08-04, 17:34
Medlem
D3adMau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGM-30G
Nu när USA:s skuldtak är skjutet på framtiden så hoppas jag nästan att Italien och Spanien ska defaulta på sina skulder så vi blir väck euron. När sedan eurokrashen, Kinas och Indiens inflationsbekämpning och USA's förlust av trippelA har tryckt ner börserna riktigt ordentligt köper jag svenska banker och verkstadsbolag för allt. Helvete vad med pengar jag kommer tjäna!!
Japp Då åker degen in!!!! Tills dess finns det som tur är björnar
Citera
2011-08-04, 17:37
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paahlavi
Drog all in på BlackRock Gold Fund just nu, jag skiter i allt.

haha fan vad dum jag är, hoppas guldet håller sig lite

Skitfond. Hade den ett tag för ett år sen eller nåt sånt. Guldpriset gick stadigt upp men inte fonden. Iofs, fonden investerar ju i guldföretag så det har egentligen inte mycket med guldpriset att göra utan med guldgruvorna.

Du skulle köpt riktigt guld för alla pengar istället.
Citera
2011-08-04, 17:41
Medlem
När aftonhoran skriver om "RASET" på första sidan förstår man att det inte är så bra. Hur tror ni veckans avslutning på börsen blir?
Citera
2011-08-04, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
Tekniskt?

Men det är lugnt. Det är helt säkert köplägen i avanza zero o kappahl. Och fonder noterade i dollar.

(sarkasm. Och nej. Det är inget emot dig personligen magban. Men ingen av dem trendar ju i rätt riktning och risken är ju att du har fel.)

Hur såg det ut på börsen i september förra året? Men framförallt... Hur slutade det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in