Det jag tycker r s jvla dligt med Sverige r att s mnga svenskar r s frbannat naiva! Kolla bara tex. p alla facebookgrubber som har blivit "kapade" och nd fattar inte folk vad som str p. Det har tom. varit folk som p allvar har trott att Anders Eklund (!) har haft ett konto och varit medlem i P.R.I.S-gruppen.
Sen har vi den biten dr de tror p allt media serverar. Sger aftonhoran ngonting s r det lika med sanning. Det r sjukt att en sn tidning som har s fruktansvrt mnga lsare kan skriva vilka phitt som helst utan att ingen bryr sig.
Dessutom har vi ocks den hr jvla dubbelmoralen som finns i Sverige, svensk politik r nog bland de smsta som finns! Det finns lagar som sger emot varandra s man vet inte vad man ska tro. Sedan finns det jvligt mnga idag som tycker det r s jvla synd om dem, Aftonhoran har gjort ett reportage nu om att frskringskassan inte betalar ut ersttning om man varit sjukskriven mer n 500+ (har inte det exakta talet) dagar. Hur fan kan man tycka att detta r konstigt? Har man varit "sjuk" s lnge r det fan i mig p tiden att man gr ngot och inte lever p samhllet. Det ska va s jvla synd om alla idag och fr man inte som man vill s kan man grina ut i pressen.
Sen har vi alla "insnade" Svenssons som tror att allt de vet/tror r verklighet. All knark r knark och man ser ingen skillnad p det, nr det r enorma skillnader p tex. Cannabis och kokain.
- Men det r ju knark ju
Ja det m vara klassat som det idag men det finns enorma skillnader som de inte vet men de tror p allt de blir matade av bara det r aftonhoran eller en statlig underskning som klla.
Sen ska allting vara s perfekt p utsidan och man fr inte ha ngra sprickor i fasade, men nr man tar upp det s r det naturligtvis inte s. Nej vi har bara 2 bilar, ett fint hus, 3 barn och lever jttelyckligt men egentligen s r ena bilen kpt av svarta pengar, huset r mgligt i grunden och en av ungarna rker cannabis.
Kan egentligen skriva en hel roman om varfr Sverige r s dligt men det har jag varken tid eller lust med d jag brusar upp fr mkt!