Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Det var på grund av detta som allmän värnplikt, folkförsvar och den enorma mängden förråd med vapen, ammunition, sprängmedel och annan krigsmateriel som var utspidda över landet avskaffades med början på 1990-talet. Detta skedde inte bara i Sverige utan i flera stora och viktiga länder i Europa, som Tyskland, Frankrike m.fl.
De styrande visste långt i förväg att de planerade och kommande samhällsförändringarna skulle leda till missnöje. Nu börjar de sista årskullarna där alla män i dessa länder fick militär utbildning närma sig 50-årsåldern. Det är inte en slump att folkets förmåga till militär organisering och motstånd avskaffas i lagom tid till att folket kommer behöva denna förmåga.
Du har rätt. Jag minns när SD ville att Sverige skulle rusta upp sin militär, och alla de andra var helt emot det som om det var något de verkligen brann för. Jag förstod aldrig varför, men idag gör jag. Men om Ryssland, Kina, Iran osv inte är med på detta med en världsregering, vilket jag verkligen inte tror att de är, kommer globalisterna att förlora. Du kan inte försvaga din egen befolkning på olika sätt, och samtidigt vinna över andra mäktiga länder. Jag förstår nu också varför de inte vill ha in fler vita män i USA:s militär, då det är de som är bäst på att räkna ut vad globalisterna sysslar med, och har den största viljan till att göra motstånd.
Det är detta som gör att jag helt och hållet står på Rysslands sida i konflikten. Det är nämligen inte Sverige och andra länder som just nu krigar mot Ryssland. Det är globalisterna som använder deras identiteter för att krossa Ryssland och göra dem till ett av deras länder. De vill göra med Ryssland, vad de redan har gjort med resten av Europa.
De har använt massinvandring, feminism, hbtq-propaganda och transvestiter för att få alla att bråka med varandra. Det är därför de tar hit en massa unga muslimska män som de vet aldrig kommer att kunna få ett arbete. De vill att de ska utföra våld mot oss, så att vi inte kan fokusera på motstånd mot dem. Som jag ser det har de redan förstört Sverige. Men de vill ha total kontroll över befolkningen. Om de lyckas kommer vi att få uppleva ett förtryck ingen tidigare har upplevt. Digital valuta och massiv övervakning, precis som i Kina. De ser nämligen Kina som deras "modell", då de gillar Kommunism. Som jag ser det borde vi släppa nationalismen kopplat till Sverige och svenskar, och försöka få med oss de migranter de skickar hit. Vi borde fokusera enbart på att bekämpa globalisterna. För att detta ska fungera måste vi övertyga en stor mängd icke-svenskar om deras planer, vilket är svårt. De har planerat detta noga. Om vi startar en motståndsrörelse mot dem, kommer de via median sprida ut att den är "rasistisk", och sedan kommer en massa migranter som inte förstår vad som sker att attackera oss. Det är därför de är så besatta av att rasist-stämpla alla typer av vita män som på något sätt säger emot deras agenda.
De har troligtvis tänkt på detta också. Om vi skulle få med oss en massa migranter skulle det inte förvåna mig om de hade utvisat dem pga "terrorism", eller åtminstone hotat dem med det. De vet dessutom om att de flesta migranter som kommer hit enbart är här pga generösa bidrag. De vet att de flesta av dem inte kommer att bry sig om vad de gör. Men vi hade kunnat vända oss till icke-svenskar som är födda i Sverige. De borde bry sig, då de inte har någon annanstans att ta vägen, precis som oss.
De har verkligen planerat detta länge och noggrant på ett väldigt ondskefullt sätt. De kontrollerar all media, och större delen av sociala medier. De försöker nu ta kontrollen över mat. Det är därför en massa våldsamma protester äger rum i Nederländerna. I Sverige har de redan kontroll över maten. Vi producerar knappt någon egen mat längre, och nu förstår jag varför. De kontrollerar bankerna och därmed valutan.
Det enda vi verkligen kan göra som har någon slags effekt, är gerilla-krig där vi håller våra identiteter hemliga. Vänstern älskar sånt här, men med tanke på att globalisterna använder sig lite av deras retorik och symboler, är vänstern till stor del på deras sida. Vissa av dem gillar säkert tom det de vill införa. "You will own nothing, and you will be happy", låter som någonting vänstern gillar. Det stora problemet jag ser med detta är att globalisterna kommer att äga ALLT, vilket är Hardcore Kapitalism.
Vapen går att få tag på om viljan och/eller pengarna finns. Det finns en del med jakt-licens och fullt vapenskåp (6 vapen) i Sverige, som får tillbaka dem via försäkringen om de skulle bli stulna. Dessutom finns det idag fler olagliga vapen i Sverige än någonsin tidigare, vilket vi faktiskt kan tacka migranter för. AK:47, granater och pistoler är inte jätte svårt att få tag på idag. Men det krävs att du har pengar, och att du letar upp rätt människor, samt att ni är några stycken för att minimera risken för rån/blåsning. Ukraina-kriget har resulterat i att riktigt mycket vapen florerar i Europa. Vad jag har hört hamnar en väldigt stor del av de vapen och den ammunition USA skickar dit, på den svarta marknaden.
De som är högst upp och ligger bakom allt detta, bor dessvärre inte ens i Sverige. De bor i USA. Men det finns många i Sverige som på olika sätt följer deras order och medvetet medverkar i deras planer. Bankirer, politiker och journalister är de största grupperna. Som jag ser det idag verkar SD också stå bakom det. De har korrumperats helt och hållet. De vill inte längre gå ur EU, de ville gå med i NATO, och det verkar som om deras "avtal" med Moderaterna bara var ytligt och en slags blåsning. Jag har inte hört om några förändringar, och heller inga klagomål från SD. Jag tror att de, precis som de andra, är köpta. Åkesson med sina spel-problem. Jag vill inte vara för hård mot politiker som säljer ut sig, då jag förstår att det är svårt att säga nej till stora summor pengar när allting ändå verkar kört. Jag bara säger att politikerna är köpta och arbetar åt globalisterna. Röster och demonstrationer är därför helt meningslösa. Politiker i väst har inte längre någon riktig makt. I USA har de det fortfarande, därför att USA är basen för globalisterna. Men de andra länderna i väst är bara lydstater åt USA/globalisterna.
Med tanke på allt som globalisterna har gjort mot länder i Mellanöstern, och det faktum att många av de högst uppsatta globalisterna är zionister, borde vi kunna få med oss en hel del muslimer. Men för att det ska ske kan målet inte vara att "rädda Sverige", då de inte känner sig som en del av Sverige och därför inte bryr sig om Sverige som suverän stat försvinner. Detta är en paradox, vilket globalisterna givetvis har tänkt på. Saken är den att om de lyckas kommer Sverige att lösas upp som en stat (vilket den till stor del redan har gjort (Globalist/homo-flaggan hänger överallt), och vi som bor här kommer att leva under total kontroll där vi inte äger eller någonsin kommer att kunna äga någonting. Sverige som stat försvinner alltså oavsett. Men om vi bekämpar dem kan vi åtminstone slippa förtryck, samt rädda kommande generationer från förtryck. Detta är någonting att tänka på för svenskar.