Citat:
Ursprungligen postat av
Divination
Nej, det är bara att glömma. Svenskarna har internaliserat de här marxistidealen. Homo Sovjeticus. Det är under att svensken fortfarande får välja vilken hand han ska torka sig med i arslet utan att fråga staten. Legala vapen är bara att glömma. Det är större sannolikhet att motboken återinförs. Men att lämna Sverige för gott är det bästa jag gjort så det kan jag varmt rekommendera. Jag vill inte ”outa” mig och berätta vilket land jag valt eftersom jag har släkt och vänner kvar i Sverige. Men generellt är mitt råd att undvika EU och helst Europa helt. Jag brukar beteckna Sverige som fitt-Gulag och det var en enorm befrielse att slippa det landet för gott. Och inget kommer att bli bättre i Sverige utan tvärtom.
Haha "Homo Sovjeticus" har inte skrattat så högt på länge, tackar för den.😂
Okej förstår det, törs du nämna vilken kontintent då? Tänkte att det kan vara bra att få lite info ifrån utlands svenskar så att man vet vars man kan flytta när Sverige inte längre går att leva i som svensk. Personligen tror jag att svenskarna bara har runt 10 år kvar innan de är tvungna att lämna detta "fitt-Gulag".