Som det står på rubriken, när började ni snusa och varför?
Själv så började jag i 14årsåldern och för att det var häftigt vid den tidpunkten och nu är jag fast
Första jag testade var Göteborgs Rapé portion, sen vidare till General White. Numera det som faller mig i smaken/det som är dugligt, General portion en utav de få...
Jag började när jag var 14. Och det var Inte för att det var coolt eller någe för jag tyckte det smakade fantastiskt ( ). De i min klass tyckte det istället var äckligt, men vaffan man kan inte lyssna på vad andra tycker hela livet
Var väl när jag mådde som sämst (några månader sedan) i den depression jag kämpar mig ur just nu, dock snusade jag endast när jag inte hade tillgång till cigg. Anledningen till att jag började bruka nikotin vi en sådan här sen ålder -91 var att nikotin sätter fart på endorfinerna, en aning destruktiv metod, men försökte/försöker med allt som får mig att må bättre utöver mina antidepressiva mediciner, benzo och lyrica.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!