Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-18, 01:09
  #1
Medlem
Skall ut och äta middag på krogen med gamla klasskamrater i morgon och då jag är tillbaka i min gamla hemstad så har jag åkt ifrån min garderob och har bara 1 par skor med mig.
Det är ett par såna här http://3.bp.blogspot.com/_a--toX-LuA...+design_S2.JPG
Är det okej att ha såna till kavaj?

Sen har jag bara med mig 2 skjortor en av dom är jävligt snygg och är sugen på att den men man måste ha manschettknappar!
Hur ställer ni er till att ha sneakers,jeans,skjorta,manschettknappar och kavaj? Tycker själv inte det rimmar bra när jag läser det, men när jag kollar mig i spegeln är jag nöjd.
Citera
2010-01-18, 01:23
  #2
Medlem
knokkelmanns avatar
byt ut superskjortan mot någon lite slappare så kommer du va snyggast på stället. kändes mest som att skjortan med manschettknapparna var lättast att remova!
Citera
2010-01-18, 01:35
  #3
Medlem
Nej. Inte dom där sneakerserna i alla fall.
Citera
2010-01-18, 02:20
  #4
Medlem
Jag säger att skorna går bra till kavaj och jeans. Inte hela värden att ha manschettknappar till.


Om du är nöjd när du kollar dig i spegeln så tycker jag att du ska lita mer på dig själv än FB!
Citera
2010-01-18, 02:39
  #5
Medlem
DVXs avatar
Haha, folk som går klädda på det vis du beskriver gär sig själva till åtlöjen. Nej du kan inte gå klädd så där, inte om du inte vill se ut som någon som precis blivit utsläppt från psyket.
Klä dig som en vuxen.
Citera
2010-01-18, 08:16
  #6
Avstängd
asafts avatar
nja, det ser mer ut som springskor eller nåe...
Citera
2010-01-18, 11:16
  #7
Medlem
Ni som säger nej till sneakers gäller det alla sneakers eller gillar ni bara inte dom jag har?
Om man kan ha sneakers på sig så borde väl ändå dom jag har va dom bästa då dom är svarta skinn?
Citera
2010-01-18, 11:28
  #8
Medlem
Heinkels avatar
Sneakers till kavaj funkar väldigt sällan, och i ditt fall råder jag dig definitivt att låta bli. De där skorna ser för klumpiga ut och spejsade ut, tyvärr. Manschettknapparna gör du också bäst i att lämna hemma, kör med en vanlig skjorta.
Citera
2010-01-18, 11:33
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heinkel
Sneakers till kavaj funkar väldigt sällan, och i ditt fall råder jag dig definitivt att låta bli. De där skorna ser för klumpiga ut och spejsade ut, tyvärr. Manschettknapparna gör du också bäst i att lämna hemma, kör med en vanlig skjorta.
Klumpiga är dom absolut inte, mer slimmade.
Iofs har jag fan inget val, får väl se ut som hej kom och hjälp mig idag då.
Jag hinner inte köpa något nytt idag ändå.
Citera
2010-01-18, 13:13
  #10
Medlem
DVXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hansomsa
Klumpiga är dom absolut inte, mer slimmade.
Iofs har jag fan inget val, får väl se ut som hej kom och hjälp mig idag då.
Jag hinner inte köpa något nytt idag ändå.
Om du redan hade bestämt dig för att se ut som en pajas, vände du dig hit då?
Citera
2010-01-18, 13:31
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DVX
Om du redan hade bestämt dig för att se ut som en pajas, vände du dig hit då?
När jag starta tråden så hade jag haft tid att åka och köpa nya skor men nu har jag inte det längre.
Citera
2010-01-18, 14:45
  #12
Medlem
Har man vita converse, en slapp kavaj och en vardagsksjorta går det väl, men inte med de skorna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback