Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat:
0%
röster
2017-01-10, 06:59
  #4273
Medlem
realthugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekanna
Lite mer info får du nog ge. Hur mycket vill du gå ner i vikt? Hur många kalorier äter du i nuläget? Vill du deffa exakt två månader? Kan du tänka dig att förlora lite muskler under tiden?

KG spelar väl inte så stor roll egentligen så länge jag får fram rutorna, vad kan man hamna på 70-71 kg för att få abs? Snittar 2500 ligger på underskott redan, men vill gå ner mer. tränar 6-7 gånger i veckan så kommer inte tappa muskler unden tiden av deff protien intaget är högt.
Citera
2017-01-10, 17:27
  #4274
Medlem
kaffekannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
KG spelar väl inte så stor roll egentligen så länge jag får fram rutorna, vad kan man hamna på 70-71 kg för att få abs? Snittar 2500 ligger på underskott redan, men vill gå ner mer. tränar 6-7 gånger i veckan så kommer inte tappa muskler unden tiden av deff protien intaget är högt.

Om du vill gå ner mer så är det ett större underskott som gäller.
Citera
2017-01-14, 15:52
  #4275
Medlem
HEj jag undrar vad som händer

OM jag skulle deffa jag är 170cm 75kg ngt sånt rätt så stark , vad skulle hända om jag jag låg runt kanske 1500 kaloier om dagen och runt 100g protein. Med vänlig hälsning gustav
Citera
2017-01-14, 19:21
  #4276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svvennebanan
OM jag skulle deffa jag är 170cm 75kg ngt sånt rätt så stark , vad skulle hända om jag jag låg runt kanske 1500 kaloier om dagen och runt 100g protein. Med vänlig hälsning gustav

Du skulle långsamt gå ner i vikt. Vet du vad deffa är förresten?
Citera
2017-01-29, 21:27
  #4277
Medlem
Känner extrem trötthet och svaghet eller förlust av motivation efter att ha uteslutit kolhydrater

Har inte känt så här förut och har slutat äta kebab ute

Kan det ha något med min kost att göra?

Åt 3 bananer och lite svart bröd och fick tillbaka energin

Jag vill helst inte gå upp i vikt utan ner men det tar tid som sagt
Citera
2017-01-29, 21:31
  #4278
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Känner extrem trötthet och svaghet eller förlust av motivation efter att ha uteslutit kolhydrater

Har inte känt så här förut och har slutat äta kebab ute

Kan det ha något med min kost att göra?

Åt 3 bananer och lite svart bröd och fick tillbaka energin

Jag vill helst inte gå upp i vikt utan ner men det tar tid som sagt

Uteslutande av kolhydrater är inget måste bara för du vill gå ned i vikt.
Citera
2017-01-29, 21:32
  #4279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Uteslutande av kolhydrater är inget måste bara för du vill gå ned i vikt.

Ok men det gäller att äta nyttigt och lite kolhydrater?
Citera
2017-01-29, 21:38
  #4280
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Ok men det gäller att äta nyttigt och lite kolhydrater?

Det gäller att äta ett underskott av kalorier, givetvis så näringsrikt som möjligt, man behöver inte vara rädd för kolhydrater.
Citera
2017-01-29, 22:05
  #4281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Ok men det gäller att äta nyttigt och lite kolhydrater?

Har du missat tråden om att gå ner i vikt? : ) Nyttigt kan du äta om du vill. Pressa en viktnedgång genom att äta så mycket kalorifattiga produkter. Mycket mat till få kalorier är nyckeln. Tex mätter broccoli väldigt bra jämfört med en Big Mac. 500 kcal broccoli; herrejävlar om du pallar att ens äta det.
Citera
2017-01-29, 22:26
  #4282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Har du missat tråden om att gå ner i vikt? : ) Nyttigt kan du äta om du vill. Pressa en viktnedgång genom att äta så mycket kalorifattiga produkter. Mycket mat till få kalorier är nyckeln. Tex mätter broccoli väldigt bra jämfört med en Big Mac. 500 kcal broccoli; herrejävlar om du pallar att ens äta det.

Vad heter tråden?

Vad det slutsatsen som ni drog?

Tappat motivation och känner mig trött efter att ha uteslutit kolhydrater

Jag äter mycket cashew och pistachenötter är det dåligt med tanke på kalorierna?
Citera
2017-01-30, 07:55
  #4283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Vad heter tråden?

Vad det slutsatsen som ni drog?

Tappat motivation och känner mig trött efter att ha uteslutit kolhydrater

Jag äter mycket cashew och pistachenötter är det dåligt med tanke på kalorierna?

Bland annat är denna rätt bra
(FB) Allt du behöver veta om näringslära

Nötter är bland de mest kaloritäta livsmedel i fast form som du kan äta. Mättar mycket dåligt också.
Citera
2017-01-30, 11:23
  #4284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Bland annat är denna rätt bra
(FB) Allt du behöver veta om näringslära

Nötter är bland de mest kaloritäta livsmedel i fast form som du kan äta. Mättar mycket dåligt också.

Inte konstigt att jag inte kan gå ner i vikt

Ligger på 91 KG på 1,75 längd

Vill gå ner till 80 - 82
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback