Citat:
Ursprungligen postat av martin1
Det är sällan jag/vi har fel. Sen får du gärna posta länkar till det du sade. Jag kan med säkerhet säga att jag har rätt med minst 90-95%.
Det måste skapas en vikt emot det vi dagligen läser.
Tyvärr så tycker jag att "sällan jag har fel" är en gång för mycket när det gäller sådana här saker. Att påstå att folk som är oskyldiga ska 'ha gjort något'/'vara något' de inte har gjort/är, är förtal och det vet du mycket väl. Som jag sa tidigare så delar jag många av dina åsikter, men jag tycker att gör fel när du postar artiklar där det "låter" som att en invandrare har begått brottet.
Jag tycker det är bra att du postar inlägg där du är säker på att det är en invandrare som ligger bakom brottet, men som jag sa tidigare så sjunker din trovärdighet varje gång du har fel, och det är lättare att minnas en person som har fel än en som har rätt. Så gör det för din egen skull om inte annat!
Citat:
Ursprungligen postat av sursomfan
Visst men om du väntar tills det blivit bekräftat så får du rätt till 100%. Det finns ju några miffon här på forumet som struntar i gångerna du har rätt men gärna skulle dra upp när du har fel.
Åh, vad oväntat! Dina kommentarer känns så jävla onödiga i vissa debatter. Någon dag kanske någon felaktigt påstår att du eller någon du känner har våldtagit en liten flicka i din ladugård, den dagen kommer du att tillhöra gruppen med "miffon".