2004-02-17, 13:50
Medlem
enverhoxha99s avatar
Trots tillsägelser att sluta spamma forumet Invandrarpolitik med klipp-och-klistra-länkar till artiklar där ett brott beskrivs och sedan, utan att någon identifierats, anhållits, rannsakats och dömts, anklaga invandrare för att ligga bakom, erhåller martin1 denna varning.

Länk till den senaste postningen: http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=789072&postcount=59

Jag har gjort helt klart för martin1 att han kommer att varnas om han fortsätter vilket han uppenbarligen skiter i.

Detta är hans andra varning. Den första: http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=480203&postcount=1
2004-02-17, 14:19
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Inte en sekund för tidigt enligt min mening. Det måste bli ett slut på detta inklippande från Expressen och liknande, och det gäller inte bara det forumet.

Enligt min åsikt alltså.
2004-02-17, 14:24
Medlem
Regel #17: Du får inte citera andra medier.

Jag antar att det är för den regeln martin blir varnad, för något annat regelbrott står inte att finna.
2004-02-17, 14:30
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Hanzon
Regel #17: Du får inte citera andra medier.

Jag antar att det är för den regeln martin blir varnad, för något annat regelbrott står inte att finna.
Du missade Enverhoxhas inlägg. Kolla överst i tråden...
2004-02-17, 15:04
Medlem
Kashmirs avatar
Bra varning. Vill jag läsa Aftonbladet går jag in där istället.
2004-02-17, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Trots tillsägelser att sluta spamma forumet Invandrarpolitik med klipp-och-klistra-länkar till artiklar där ett brott beskrivs och sedan, utan att någon identifierats, anhållits, rannsakats och dömts, anklaga invandrare för att ligga bakom, erhåller martin1 denna varning.

Länk till den senaste postningen: http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=789072&postcount=59

Jag har gjort helt klart för martin1 att han kommer att varnas om han fortsätter vilket han uppenbarligen skiter i.

Detta är hans andra varning. Den första: http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=480203&postcount=1

Jag vill veta vilket regelbrott jag gjort mig skyldig till. Kan du säga varför jag fick en varning för att jag postade information om en gruppvåldtäkt då tråden redan handlade om gruppvåldtäkter? Kan du säga vart i min senaste postning jag anklagar invandrare? Du hänvisar till min senaste postning, då vill jag också veta vad jag bröt mot då ingen regel som du angivit stämmer överrens med denna postning.
2004-02-17, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kashmir
Bra varning. Vill jag läsa Aftonbladet går jag in där istället.

Debatten handlar om invandringspolitik, vill du inte läsa om allt som händer runt detta så ska du inte debattera där.
2004-02-17, 17:14
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin1
Debatten handlar om invandringspolitik, vill du inte läsa om allt som händer runt detta så ska du inte debattera där.

Dessutom var det killar. Varför inte ta sig till biblioteket och rota i 25 dagstidningar? Du kan säkert hitta ett 20-tal artiklar och så postar du alla i feministforumet.

Ta med en kompis som rotar i utlänska tidningar så kommer ni med lätthet upp i 50 trådar om dagen.

Bär de dessutom vapen kan ni posta några trådar i vapenforumet. Döp den till Achmed,Kalle och deras yxa eller nått?
2004-02-17, 17:15
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin1
Man kan även argumentera att om man vill läsa om invandringspolitik så ska man inte behöva vada genom en miljon pressklipp från kvällstidningar och liknande, som du frekvent överöser forumet med. Varför kan du inte länka sådant så att det blir mer lättläst istället, så slipper man scrolla hit och dit? Ovanstående är dock i dagsläget inget regelbrott.

Dessutom kan man argumentera att du inte håller dig till topics i forumet då du gång på gång klippt in artiklar om misstäntka personer som varken fått skuld eller etnicitet fastställd och därmed har väldigt, väldigt lite med invandringspolitik överhuvudtaget att göra.

Dessutom tycker jag att det är ettbeklagligt sätt att debattera att sitta och spekulera kring olika personer etnicitet och grunda sina slutsatser på en massa spekulationer. Vad tillför det?

Kom tillbaka med mindre urklipp och mer renodlad fakta (gärna länkad) så har jag absolut ingenting emot dig.
2004-02-17, 17:44
Medlem
De Larges avatar
Citat:

Det kan inte vara så att du tar åt dig eftersom du själv är invandrare?
2004-02-17, 18:18
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Det kan inte vara så att du tar åt dig eftersom du själv är invandrare?

Nej, jag är "ädelsvensk" vad det nu kan betyda, och till yttermera visso delar jag en del av martin1:s åsikter i frågan. Det hindrar mig dock inte att vara moderator i Invandringspolitik. Jag försöker att moderera objektivt utan att blanda in mina personliga åsikter i frågorna, däremot är jag gärna med och debatterar
2004-02-17, 18:58
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Nej, jag är "ädelsvensk" vad det nu kan betyda, och till yttermera visso delar jag en del av martin1:s åsikter i frågan. Det hindrar mig dock inte att vara moderator i Invandringspolitik. Jag försöker att moderera objektivt utan att blanda in mina personliga åsikter i frågorna, däremot är jag gärna med och debatterar

Jaha, jag som trodde att ditt citat anspelade på mer än bara din avatar.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in