Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-17, 01:25
  #1
Medlem
jeppe.ds avatar
Hej!

Jag har förgäves sökt efter ett par lila chinos! Hittade ett par på Junkyard.se men dom var 3st storlekar för stora i midjan, vilket låter lite väl mycket, men det kanske funkar ändå? Vore väldigt trevligt om någon hade vetenskap vart man kan inhandla sig sådana festliga byxor.

MVH
Citera
2010-01-17, 01:27
  #2
Medlem
adagios avatar
Dra runt i storstäderna och kika in på 2nd hand-butiker.
Citera
2010-01-17, 01:30
  #3
Medlem
NN07 har massa chinos i varierande färger, dock var det vid höstkanten men dom borde du kolla upp.
Citera
2010-01-17, 01:40
  #4
Medlem
jeppe.ds avatar
bor förövrigt i Jönköpings trakten så finns inte extremt mycket butiker med sådant utbud.
Citera
2010-01-17, 01:48
  #5
Medlem
Hade inget att göra så jag googlade lite åt dig.....
http://www.stayhard.se/Product.aspx?productID=22291&categoryID=2228&attri bute2Values=2270|2272&pageIndex=2
Citera
2010-01-17, 01:52
  #6
Medlem
jeppe.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusseburt
Hade inget att göra så jag googlade lite åt dig.....
http://www.stayhard.se/Product.aspx?productID=22291&categoryID=2228&attri bute2Values=2270|2272&pageIndex=2

Tackar så mycket!

Desvärre är även dom för breda, har runt 29-30 i midjevidd. De där var även lite för dyra för min smak. Dessa hade jag kollat på innan: http://www.junkyard.se/Product.aspx?...tDetailId=3368 tror ni att jag kan använda dom utan att det ser dumt ut när jag använder andra chinos med 29 i midjevidd?
Citera
2010-01-17, 01:55
  #7
Medlem
"tror ni att jag kan använda dom utan att det ser dumt ut när jag använder andra chinos" Jag är fan inte med på den meningen för fem öre... kan vara jag som är sjukt trög då jag är cp trött
Citera
2010-01-17, 01:58
  #8
Medlem
jeppe.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusseburt
"tror ni att jag kan använda dom utan att det ser dumt ut när jag använder andra chinos" Jag är fan inte med på den meningen för fem öre... kan vara jag som är sjukt trög då jag är cp trött

Jag som är cp trött och skriver som en dyslektiker, ursäkta mig. Vad jag menar med min fråga är om det kommer se idiotiskt ut med byxorna som är 2-3 storlekar förstora på bredden.
Citera
2010-01-17, 02:01
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe.d
Jag som är cp trött och skriver som en dyslektiker, ursäkta mig. Vad jag menar med min fråga är om det kommer se idiotiskt ut med byxorna som är 2-3 storlekar förstora på bredden.
Aha hehe det beror ju mest på låren liksom om dom är slim, dom såg ju låga ut i midjan då brukar ju rumpan alltid bli justerbar. Men låren är ju ett gissel är det inte slim kommer du se ut som en utvecklingsstörd 50 cent fan från Lidingö.
Citera
2010-01-17, 02:03
  #10
Medlem
jeppe.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusseburt
Aha hehe det beror ju mest på låren liksom om dom är slim, dom såg ju låga ut i midjan då brukar ju rumpan alltid bli justerbar. Men låren är ju ett gissel är det inte slim kommer du se ut som en utvecklingsstörd 50 cent fan från Lidingö.


Haha precis! Det är ju det jag är rädd för Skickade iväg ett mail till Junkyard om storlekarna. Får se vad dom säger.
Citera
2010-01-17, 02:07
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe.d
Haha precis! Det är ju det jag är rädd för Skickade iväg ett mail till Junkyard om storlekarna. Får se vad dom säger.
Testade ett par chinos från Ralph Lauren förut, såg ut som ett par hiphopbyxor så jag frågade om slim modellen men det var den jag testade.... hade då ganska saftiga lår från kampsport :P Så ta vidd på låten på byxorna :P
Lycka till hadet bra
Citera
2010-01-17, 10:21
  #12
Medlem
Morris har haft lila chinos även så Gant.
Men jag tror det är lite fel årstid för lila just nu. Det kommer oftast ljusare färger då våren är på väg.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback