Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Ja, jag hade då inte nån is eller nått. Inte ens en termometer. Men länka gärna till var du hittade receptet. Så ska jag också testa att göra en seriös blandning!
Hur har det gått för dig? Har du lyckats slängt ihop någon blandning än?
Citat:
Ursprungligen postat av itaq
[...]Ska bli väldigt kul att höra hur det gick för dig
TjackadHamster.

[...]
Ja du, det gick ju åt helvette. Fattade heller inte vad jag gjorde för fel. Gick igenom hela guiden steg för steg noggrant, och sedan gjorde detta. Hade dessutom längre vänta tider efter ett tag då jag upprepade första proceduren, men inte fan hände det något heller.
Stod dessutom i guiden att det kunde bildas vita kristaller eller bubblor på bottnen. Bubblorna hade jag hoppats på, men efter att ha gett upp och ställt behållaren för sig själv ett tag upptäckte jag dessa kristaller.(säkert framställda efter 3-4timmar) Vad fan ska man göra med dem? Kloroform är ju flytande!
Blir bara frustrerad. Finns det någon bättre guide? Den kändes aningen oseriöst då det stod
att man skulle plocka upp de smälta isbitarna och ersätta dem med nya.
Citat:
Ursprungligen postat av itaq
[...]Var det svårt?
Svårt och svårt. Att följa guiden och göra den proceduren var ju inte svårt. Men det hände ju inget!
Inväntar ett svar från
Psychopatic. Får se om det fungerade för någon av oss i alla fall, annars får vi leta åt oss något tydligare recept, eller kanske något roligare att tillverka.