2010-01-14, 23:50
Medlem
Jag ska på bio/dejt med en tjej ifrån serbien, nu är det så här att jag själv ser normal ut och hon är en gudinna som lätt skulle kunna bli fotomodell(Hon är en av dom vackraste jag sett). Hon har bott i Sverige i två år och kan inte engelska eller svenska så bra. Hon kan skriva så man förstår bra men inte prata.

Hjälp mig att få den här tjejen att vilja fortsätta träffa mig. Tips på saker jag bör charma henne med, göra annorlunda mot en nordisk tjej.

Hade det varit en nordisk tjej eller en tjej som inte var så otroligt jävla snygg hade det inte varit några problem utan (NEXT som gäller) men det här är once in a lifetime date för mig och jag vill göra allt rätt.

Tips tack.
Citera
2010-01-14, 23:53
Medlem
Evilone666s avatar
har du tänkt att knulla henne i bion eller senare?
Citera
2010-01-14, 23:53
Medlem
Gå och käka innan bion och avsluta med ett glas vin efter. Förstår bara inte om inte hon kan engelska eller svenska, hur fan ska ni kommunicera? Du själv är svensk antar jag som ej kan serbiska?
Citera
2010-01-14, 23:54
Medlem
Bobby Creeks avatar
Vad har detta med Erotik att göra? Men hon gillar säkert dig också lite.

Lägg upp en bild på henne.
Citera
2010-01-14, 23:55
Medlem
Ärligt bott i sverige i två år och kan knappt språket.... de var jävligt dåligt tycker jag....
Citera
2010-01-14, 23:56
Medlem
0dens avatar
Fram med snorren och fråga om hon vill klämma, slaver gillar sånt.
Citera
2010-01-14, 23:56
Bannlyst
Ta henne till din lokala juggerestaurang och bjud på cevape eller sarma
Citera
2010-01-14, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0den

ta det lugnt innan jag berikar din vardag

dvs om jag inte redan har gjort det

Förresten, är det inte likadant med svenskor? skillnaden är väl att det stämmer in på den ena av dem
Senast redigerad av Posavac 2010-01-15 kl. 00:01.
Citera
2010-01-14, 23:58
Medlem
Walkman1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0den

Haha, och det gör inte tjejer från andra länder då? Vad vill du komma fram till?
Citera
2010-01-14, 23:59
Medlem
JizzieJinxs avatar
mitt ex är serb. han var så trött på alla serbiska brudar sa han, dom förväntade sej alltid att killen skulle köpa exakt allt åt dom osv. massa krav hade dom tydligen, snygg bil, mycket pengar, bra jobb. men om hon bara bott här 2 år så kanske hon inte alls är sån. juggetjejer över lag har en tendens att se sej själva som guds gåva till mannen (personligen tycker jag att tjejer från balkan är några av de vackraste i världen så jag kan delvis förstå deras uppblåsthet). de killar jag känner fårn sebrien och övriga balkan är även dom rätt uppblåsta och kaxiga. tror att de är något liksom. verkar tillhöra deras kultur
Citera
2010-01-15, 00:09
Medlem
torrenttobbes avatar
Men din jävla stjärna, gör exakt som du gör när du raggar upp alla andra brudar? Varför i helvete är hon speciell för? För att hon är snygg? Pff finns miljoner snygga brudar
Var alfahanne, led, var rolig, framför allt ha roligt själv i allt du gör.
knulla.
gå hem
Citera
2010-01-15, 00:09
Medlem
Neutronmans avatar
Göm plånboken så fort du kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto