2010-01-15, 00:15
Medlem
smygets avatar
Ljug om att du har dräpt mängder av Albaner...
Citera
2010-01-15, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilone666
har du tänkt att knulla henne i bion eller senare?

Hade jag fått välja hade jag knullat henne nu i skrivandes stund, på bion samt senare. Men jag tror inte verkligheten blir så bra att jag får knulla henne första dejten även om det hade varit drömmen.

Citat:
Ursprungligen postat av Denaro
Gå och käka innan bion och avsluta med ett glas vin efter. Förstår bara inte om inte hon kan engelska eller svenska, hur fan ska ni kommunicera? Du själv är svensk antar jag som ej kan serbiska?

Hon kan ju skriva ganska bra svenska, jag har fått kontakt med henne och hon har gått med på att jag bjuder på bio, hur hon pratar vet jag inte.

Men jag har aldrig bjudit på resturang tidigare, middag är nog ingen bra ide med en tjej som inte kan språket så bra. Då är nog bio bättre för att få en bild av varandra i det här fallet.

Citat:
Ursprungligen postat av Posavac
Ta henne till din lokala juggerestaurang och bjud på cevape eller sarma

Vet inte om det finns juggeresturang i staden, vad är cevape och sarma? Jag kanske kan laga det till henne hemme som en kul grej efter bion. Eller så gör vi det tillsammans så får vi en extra sak att fördriva tiden med.

Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Men din jävla stjärna, gör exakt som du gör när du raggar upp alla andra brudar? Varför i helvete är hon speciell för? För att hon är snygg? Pff finns miljoner snygga brudar
Var alfahanne, led, var rolig, framför allt ha roligt själv i allt du gör.
knulla.
gå hem

Om du nu är så jävla kung hur kan du inte kommit med bättre tips än det där? Det där är allmäna tips, det jag undrar är hur jag ska leda, vad jag ska skämta om osv.

Du som är stolpskott. Och nej hon är inte vilken tjej som hällst, då hade jag skitit i detaljerna och gjort som du skrev. Det finns inte miljoner av denne tjej.

Citat:
Ursprungligen postat av smyget
Ljug om att du har dräpt mängder av Albaner...

haha du fick mig att skratta och hade kunnat fungera men hon ser inte så religiös ut på bilderna så hon är nog mer motståndare till krigen.
Senast redigerad av Johan86 2010-01-15 kl. 00:25.
Citera
2010-01-15, 00:27
Medlem
Vafan du ska väl inte sitta och skriva lappar till bruden hela kvällen?
Är du brevbärare?
Har ni aldrig pratat med varandra förut?
Detta kommer gå skit

bra
Citera
2010-01-15, 00:28
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JizzieJinx
mitt ex är serb. han var så trött på alla serbiska brudar sa han, dom förväntade sej alltid att killen skulle köpa exakt allt åt dom osv. massa krav hade dom tydligen, snygg bil, mycket pengar, bra jobb. men om hon bara bott här 2 år så kanske hon inte alls är sån. juggetjejer över lag har en tendens att se sej själva som guds gåva till mannen (personligen tycker jag att tjejer från balkan är några av de vackraste i världen så jag kan delvis förstå deras uppblåsthet). de killar jag känner fårn sebrien och övriga balkan är även dom rätt uppblåsta och kaxiga. tror att de är något liksom. verkar tillhöra deras kultur

Årets understatement kom redan den 15 Januari!
Citera
2010-01-15, 01:03
Medlem
Evilone666s avatar
TS har du träffat den tjejen förut eller blir denna bion första gången du ser henne IRL?

Inget illa menat men du borde skappat denna tråden i Realtion tråden inte erotik
Citera
2010-01-15, 01:10
Medlem
Citat:
TS har du träffat den tjejen förut eller blir denna bion första gången du ser henne IRL?

Inget illa menat men du borde skappat denna tråden i Realtion tråden inte erotik

Det blir första gången jag träffar henne, snackade lite med henne på internett för ca 6mån sedan, på en comunity men jag bjöd inte ut henne då på grund av sjukdom osv och lät det rinna ut i sanden, hon tog bort mig ifrån vännerlistan osv och vi har inte snackat efter det.
Men nu när jag är friskare och piggare igen skrev jag ett mail till henne.

Lite kortfattat :

Hej.

Sist vi pratade hände inget och det rann ut i sanden. Jag tycker du är en väldigt vacker tjej och gör gärna ett nytt försök att lära känna dig. Kanske man får bjuda på bio någon dag?

Och hon svarade att hon vill gå på bio med mig.
Senast redigerad av Johan86 2010-01-15 kl. 01:14.
Citera
2010-01-15, 01:15
Medlem
Psyko Dads avatar
Inget för E&S==>R&S.

//MOD//
Citera
2010-01-15, 01:16
Medlem
Evilone666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan86
Det blir första gången jag träffar henne, snackade lite med henne på internett för ca 6mån sedan, på en comunity men jag bjöd inte ut henne då på grund av sjukdom osv och lät det rinna ut i sanden, hon tog bort mig ifrån vännerlistan osv och vi har inte snackat efter det.
Men nu när jag är friskare och piggare igen skrev jag ett mail till henne.

Lite kortfattat :

Hej.

Sist vi pratade hände inget och det rann ut i sanden. Jag tycker du är en väldigt vacker tjej och gör gärna ett nytt försök att lära känna dig. Kanske man får bjuda på bio någon dag?

Och hon svarade att hon vill gå på bio med mig.

Okaj nice, så det är imorgon det ska bli av då. Är du nervös? Vilken film blir det?

Jag har alltid oroat mig för första träffar, ibland känns det som att personen inte kommer komma, så står man som en idiot och väntar, har inte hänt mig än dock
Citera
2010-01-15, 01:18
Medlem
Citat:
Jag ska på bio/dejt med en tjej ifrån serbien, nu är det så här att jag själv ser normal ut och hon är en gudinna som lätt skulle kunna bli fotomodell(Hon är en av dom vackraste jag sett). Hon har bott i Sverige i två år och kan inte engelska eller svenska så bra. Hon kan skriva så man förstår bra men inte prata.

Hjälp mig att få den här tjejen att vilja fortsätta träffa mig. Tips på saker jag bör charma henne med, göra annorlunda mot en nordisk tjej.

Hade det varit en nordisk tjej eller en tjej som inte var så otroligt jävla snygg hade det inte varit några problem utan (NEXT som gäller) men det här är once in a lifetime date för mig och jag vill göra allt rätt.

Tips tack.

ta hem henne direkt, där du är som bekvämast.
Citera
2010-01-15, 01:18
Medlem
Citat:
Okaj nice, så det är imorgon det ska bli av då. Är du nervös? Vilken film blir det?

Jag har alltid oroat mig för första träffar, ibland känns det som att personen inte kommer komma, så står man som en idiot och väntar, har inte hänt mig än dock

Nej jag har inte bestämmt när bion kommer bli än, tror jag iaf, måste gå tillbaka till mailen och kolla. Men imorgon går iaf inte....

Har bestämmt träff/filmkväll med en vänn imorgon som inte är så snygg, men jag tror hon gillar mig så jag kan nog supa henne snygg samt supa ner henne med under filmen så jag får doppa lite.
Citera
2010-01-15, 01:19
Medlem
Försök charma henne genom att visa att du kan och är villig att lära dig lite serbiska. Säg något snällt i stil med jebente ti matre kurva och hon kommer garanterat att falla för din gentlemanna stil.
Citera
2010-01-15, 01:20
Medlem
Citat:
Nej jag har inte bestämmt när bion kommer bli än, tror jag iaf, måste gå tillbaka till mailen och kolla. Men imorgon går iaf inte....

Har bestämmt träff/filmkväll med en vänn imorgon som inte är så snygg, men jag tror hon gillar mig så jag kan nog supa henne snygg samt supa ner henne med under filmen så jag får doppa lite.

ja, den taktiken lär hon ju inte fatta

Är du svensk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in