Citat:
Ursprungligen postat av Evilone666
har du tänkt att knulla henne i bion eller senare?
Hade jag fått välja hade jag knullat henne nu i skrivandes stund, på bion samt senare. Men jag tror inte verkligheten blir så bra att jag får knulla henne första dejten även om det hade varit drömmen.
Citat:
Ursprungligen postat av Denaro
Gå och käka innan bion och avsluta med ett glas vin efter. Förstår bara inte om inte hon kan engelska eller svenska, hur fan ska ni kommunicera? Du själv är svensk antar jag som ej kan serbiska?
Hon kan ju skriva ganska bra svenska, jag har fått kontakt med henne och hon har gått med på att jag bjuder på bio, hur hon pratar vet jag inte.
Men jag har aldrig bjudit på resturang tidigare, middag är nog ingen bra ide med en tjej som inte kan språket så bra. Då är nog bio bättre för att få en bild av varandra i det här fallet.
Citat:
Ursprungligen postat av Posavac
Ta henne till din lokala juggerestaurang och bjud på cevape eller sarma
Vet inte om det finns juggeresturang i staden, vad är cevape och sarma? Jag kanske kan laga det till henne hemme som en kul grej efter bion.

Eller så gör vi det tillsammans så får vi en extra sak att fördriva tiden med.
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Men din jävla stjärna, gör exakt som du gör när du raggar upp alla andra brudar? Varför i helvete är hon speciell för? För att hon är snygg? Pff finns miljoner snygga brudar
Var alfahanne, led, var rolig, framför allt ha roligt själv i allt du gör.
knulla.
gå hem
Om du nu är så jävla kung hur kan du inte kommit med bättre tips än det där? Det där är allmäna tips, det jag undrar är hur jag ska leda, vad jag ska skämta om osv.
Du som är stolpskott. Och nej hon är inte vilken tjej som hällst, då hade jag skitit i detaljerna och gjort som du skrev. Det finns inte miljoner av denne tjej.
Citat:
Ursprungligen postat av smyget
Ljug om att du har dräpt mängder av Albaner...
haha du fick mig att skratta och hade kunnat fungera men hon ser inte så religiös ut på bilderna så hon är nog mer motståndare till krigen.