2010-01-14, 17:16
Medlem
Ja, jag vet att det finns tuser trådar om detta. Men ingen för just MIG!

Jag är 18 år, 156 cm, tjej och lite fluffig. Väger mellan 51 och 54 kilo beroende på något som jag inte vet.

Men iaf, jag har ingen som helst träningsbakgrund men vill börja träna på gym för att få smala, lite muskulösa armar och på snäppen til magrutor för det tycker jag är fint Och så vill jag ha en stor rumpa och lår! Hur ska jag göra då? Jag har verkligen ingen aning om hur och var jag ska börja, och läser man på internet så finns det miljarder olika sätt osv.

Tack på förhand, och jag hoppas att mod är snäll och låter mig ha den här
Citera
2010-01-14, 17:20
Medlem
Thomaspunkts avatar
Jag vet inte vad som skilljer dig och resten av alla dessa trådar, kan du förklara det? Vad jag kan minnas så finns det ett fler tal trådar just om dina mål.
Citera
2010-01-14, 17:22
Medlem
Är du här nu igen och startar dumma trådar utan att söka först!
Citera
2010-01-14, 17:26
Medlem
Men åhh! Jag fattar ju inte vad jag ska göra! SOm sagt så HAR jag sökt både här på fb och på övriga internet, men lär mig itne ett piss. så därför frågar jag här. Hjälp mig! då
Citera
2010-01-14, 17:27
Medlem
Raw123s avatar
posta en bild så kan jag avgöra vilka delar som skall bli mindre/större för att du ska uppnå ditt ideal
Citera
2010-01-14, 17:27
Medlem
Palledamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Jag vet inte vad som skilljer dig och resten av alla dessa trådar, kan du förklara det? Vad jag kan minnas så finns det ett fler tal trådar just om dina mål.

+1

Bara och börja med Axon 1.0, sköta kosten och sen kanske skriva en post i Den stora samlade tråden om olika träningsscheman/Mod där du försöker få någon att hjälpa dig med ett träningsschema när du har kommit igång.
Citera
2010-01-14, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palledaman
+1

Bara och börja med Axon 1.0, sköta kosten och sen kanske skriva en post i Den stora samlade tråden om olika träningsscheman/Mod där du försöker få någon att hjälpa dig med ett träningsschema när du har kommit igång.

okej ,tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in