Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-14, 17:03
  #1
Medlem
Jag vet inte riktigt om denna ligger på rätt forum menmen. Jag har tänkt beställa en mobiltelefon. (Jag vet att dom e kassa men jag behöver dom till en sak). Det jag undrar är: Är www.priskungen.com en riktig hemsida? Dvs att dom inte luras.

Vill bara ha kommentarer från folk som har beställt och med bra erfarenhet.
Citera
2010-01-14, 17:17
  #2
Medlem
Fred Friendlys avatar
Inget öppetköp, särskrivningar och "personlig kontakt med företagen i Kina". Verkar fejk du.
Citera
2010-01-16, 20:28
  #3
Medlem
Priskungen

Jag har köpt saker från priskungen. en mobil samt tillbehör..fick hem dom efter 7 dagar. mej lura dom inte iallafall värkar vara seriös sida.. brukar kolla in dom ibland och det kommer upp nya prylar nästan hela tiden, samt deras blogg kan man kolla in ibland där står det även vilka saker dom ska börja sälja..

jag tycker iallafall att sidan är bra..
Citera
2010-01-16, 20:41
  #4
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-c
Jag har köpt saker från priskungen. en mobil samt tillbehör..fick hem dom efter 7 dagar. mej lura dom inte iallafall värkar vara seriös sida.. brukar kolla in dom ibland och det kommer upp nya prylar nästan hela tiden, samt deras blogg kan man kolla in ibland där står det även vilka saker dom ska börja sälja..

jag tycker iallafall att sidan är bra..
Men eftersom detta är ditt enda inlägg så är din åsikt värd 0.



99.4% chans att du har något med sidan att göra också. För vem fan reggar sig på FB för att promotea någon annans jävla skabbshopp? (Ja, den frågan var retorisk.)
Citera
2010-01-16, 20:48
  #5
Medlem
Citera
2010-01-16, 20:57
  #6
Medlem
öhhhh

haha jag har inte reggat mej på denna sida för att ska tala bra om priskungen..jag brukar sitta på FB rätt mkt.. jag har inte ett skit med priskungen att göra..
Citera
2010-01-16, 21:37
  #7
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-c
haha jag har inte reggat mej på denna sida för att ska tala bra om priskungen..jag brukar sitta på FB rätt mkt.. jag har inte ett skit med priskungen att göra..
Yeah, right, och jag är Victoria Silvstedt.
Citera
2010-01-16, 23:13
  #8
Avstängd
Vapendragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Yeah, right, och jag är Victoria Silvstedt.

Läget viccan raka fittan

Tillhör inte sidan mongot som spammat forumet de senaste dagarna med sina mobilkopior?

Härlig särskrivning i rubriken (på hemsidan)

http://www.priskungen.com/images/watch_m800i_1.jpg

Har den färgskärm eller svart vit skärm? Liknar sån budgettv man kunde köpa på rusta innan som bara hade svart vit skärm
Citera
2010-01-17, 00:15
  #9
Medlem
h4xors avatar
Köper du ngt där är risken väldigt stor att du kastar pengarna i sjön. Det är med största sannolikhet ett bluff företag.
Citera
2010-02-25, 15:54
  #10
Medlem
Agnes.Torps avatar
Undrar om det finns någon som till dags dato köpt något på priskungen och fått hem varan samt varit nöjd med köpet ???
Citera
2010-02-26, 16:36
  #11
Medlem
Agnes.Torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agnes.Torp
Undrar om det finns någon som till dags dato köpt något på priskungen och fått hem varan samt varit nöjd med köpet ???

Citerar mej själv då : Tydligen inte.
Citera
2010-03-01, 19:20
  #12
Medlem
haha jo men seriöst det finns bara en snubbe som skriver verkar som vÄrkar, han kanske har fött barn jag vet inte men iaf om denna snubbe skriver vÄrkar på alla forum och säger att nej jag äger inte priskungen. . . . busted
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback