2010-01-14, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NameJudas
Är han en nörd så har han ett flashback konto, har han flashback så läser han nog detta (nördar brukar hänga på relationsakuten och läsa kvinnors topics)

Pinsamt :P

Några idioter skulle visa honom denna tråd då dom kom på vem han var. Så jag har berättat om denna tråd för honom.

Förvrigt har mod raderat mycket elaka saker som folk skrivit här. Men jag ville förvarna honom.

Pinsamt?
Citera
2010-01-14, 13:24
Medlem
JoliQuZs avatar
Visste han hur du såg ut innan ni bestämde dejten?
Citera
2010-01-14, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Visste han hur du såg ut innan ni bestämde dejten?

Ja!
Citera
2010-01-14, 13:29
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upostas
Några idioter skulle visa honom denna tråd då dom kom på vem han var. Så jag har berättat om denna tråd för honom.

Förvrigt har mod raderat mycket elaka saker som folk skrivit här. Men jag ville förvarna honom.

Pinsamt?

Om han har läst den här tråden så kan du skippa besväret med att höra av dig till honom, tvekar starkt på att han kommer svara då du ger intrycket av att vara väldigt argsint och överreagera totalt för mindre händelser... jag menar, ni är inte ens ihop och du toklackar för han skjutit upp en fika, du lär ju bli tusen gånger värre i ett förhållande.

Dessutom får jag lite känslan av att du är ett bortskämt jävla kontrollfreak så inte ger sig förns du får som du vill... ytterst önskvärt beteende för oss killar
Citera
2010-01-14, 13:30
Medlem
Ratads avatar
Jag tror också att han inte trodde att en fikadejt var en så viktig grej att hela din värld skulle rasa samman om han sköt fram den några dagar.
Citera
2010-01-14, 13:33
Medlem
"Han ser inte så bra ut, typisk "tönt" ointresserad av sitt yttre, blek och inte så tillfixad."

Jag skulle inte bli så road om jag var han och du berättat för honom om tråden
Citera
2010-01-14, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag tror också att han inte trodde att en fikadejt var en så viktig grej att hela din värld skulle rasa samman om han sköt fram den några dagar.

men egentligen var det inte det som var grejen utan det var när jag frågade om det var viktigare än våran fika, och han svara ja, det var lite drygt.

Men jag förstår honom helt och hållet med.

Jorden cirkulerar inte bara runt mig.
Citera
2010-01-14, 13:45
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
men egentligen var det inte det som var grejen utan det var när jag frågade om det var viktigare än våran fika, och han svara ja, det var lite drygt.

Han gav dig ett 100% ärligt svar, vad mer kan du begära?
Om han nu hävdar att det var viktigare att spela en match med sina vänner så tycker jag du ska respektera det helt utan tjaffs och istället lägga lite vikt i att upprätthålla en positiv konversation med honom istället för att gå in på en frågeställning där du kräver svar på varför han inte kan ses vid olika tillfällen, du är trots allt en (jobbig)ny okänd tjej och han har antagligen relativt enkelt att bryta kontakten med dig så fort hans psykfallsradar ger utslag.

Se det från hans sida, för honom är du en random brud han snackat med över nätet under en veckas tid bara och sköt upp en FIKA... det var inte så att ni bokat möte på ett hotell för att knulla som kaniner, för då hade han antagligen dykt upp.

Enda sättet du kan rädda situationen nu om du verkligen tycker om honom är antagligen om du låter honom komma över direkt o ta dig i tvåan.
Citera
2010-01-14, 13:47
Medlem
Merzzedess avatar
Citat:

Killar kanske är annorlunda. Det finns saker jag alltid skulle låta få gå före en dejt om jag var singel.
Har man en karriär eller håller på att gå långt inom något är det viktigare än en fika och om den som vill fika verkligen är intresserad får väl den förstå det.
Citera
2010-01-14, 13:59
Medlem
Ratads avatar
Citat:

Mmm, det var drygt av honom att inte berätta att han var väldigt upptagen den närmaste tiden. Det hör til gott uppförande att berätta att man har ont om tid och att annat kan komma före. Själv skulle jag nog inte få för mig att helt plötsligt komma på att träningen var viktigare än en redan bestämd dejt, även om det bara var en fika. Nåja, ni överlever nog.

Tänk på att han säker också har tankar om dejten. Eftersom du ser honom som en tönt så kanske han är medveten om att han inte är den häftigaste killen i stan och därför inte tror att det är så allvarligt om han gör annat. återigen pratar vi om de så omtalade "divisionenerna" som tydligen inte finns.
Senast redigerad av Ratad 2010-01-14 kl. 14:01.
Citera
2010-01-14, 14:40
Medlem
Låter som ett klassiskt fall av "jakten är bättre än fångsten".

Han fick chansen att hooka date med tös, bjöd på sig själv och kände att han dög och mer därtill.

Sen när det väl kommer till kritan så har han inte det minsta intresse av dig då han bara var ute efter att få en boost han säkert behövde om han nu var så "nerdig och ful"
Citera
2010-01-14, 14:43
Medlem
knullklassons avatar
Citat:

Pinsamt?
En aning...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in