Hur fan ska man kunna upprätthålla några former av intressen och polare om man ställer in allt för att någon random tjej vill träffas? Det är väl snarare karakteristiskt för en blivande toffel att ställa in allt övrigt liv för en tjej.
I övrigt så är tråden väligt komiskt. Du verkar inte ha någon som helst respekt för honom eller hans intressen. Att han sedan har mage att ställa in träffen när en sån fantastisk, underbar och med fin människosyn-tjej som du har nedlåtit sig till att träffa en sån patetisk nörd som honom som är blek och äcklig är ju pricken över i:et.
Senast redigerad av yplus 2010-01-14 kl. 11:18.
Han kanske känner att han inte vill komma dig närmare innan semestern pga att han vill leka rundor där uppe och fixa andra brudar, vilket kan leda till en konflikt när han kommer tillbaka. därför vill han skjuta upp det hela
Nej helt rätt det är bara de allra hårdaste vuxna män som spelar innebandy
Vet inte om det krävs att man kör UFC för att klara gränsen här, men själv tycker jag att innebandy inte är en lätt sak. Och det är väl få innebandyspelare man skulle kalla för töntar eller nördar. Ska man kunna coacha såna, så lär man väl ha presterat något tidigare, kan man tycka.
Se till att respektera hans intressen så kanske du kan gå längre nästa gång. Allt behöver inte handla om dig bara för att du ser bra ut. Du blev dissad och det var rätt åt dig!
Nej helt rätt det är bara de allra hårdaste vuxna män som spelar innebandy
Väldigt OT, men innebandy kan anses som en fjantsport, men är hårdare än de flesta tror.
Inte heller många som tror att handboll är en hård sport, men ack så fel de har.
Väldigt OT, men innebandy kan anses som en fjantsport, men är hårdare än de flesta tror.
Inte heller många som tror att handboll är en hård sport, men ack så fel de har.
Så sant.
Men höft ur led, blåtiror som heter duga osv för innebandy har jag fått, och slagsmål och dylikt med handboll. Inget utav det är så lätt som folk tror.
Den uppfattningen jag får av dig av de jag läst här så misstänker jag att jag också skulle avbokat efter att ha pratat med dig en vecka, ge han lite andrum för i helvete...
Grabbar emellan i sådana sammanhang som innebandy så är det lätt att han fallit för grupptrycket då det *uppenbarligen* var en smått viktig match, som han även sa och bad om ursäkt för. Och ja, majoriteten killar kör på konceptet bros before psykfall-hoes.
Jag ställer mig bredvid väx-upp-för-i-helvete kören och sjunger med.
Han kanske redan är i ett förhållande och lyckades ta sitt förnuft till fånga innan det gick för långt. Tillfället gör tjuven (men han lämnade tillbaka bytet innan polisen kopplades in).
Det låter rimligt!
Förstår när man blir nobbad så där, de är ju klart att man ställer sig frågor då och börjar undra
Om han är lite nördig som du beskrev så skulle jag kunna tänka mig att:
a) Han är inte så jätteintresserad av tjejer men träffar dig gärna när det passar honom vilket det inte gjorde den här veckan.
b) Han tyckte inte att en fika var en så stor grej och eftersom han är nörd så har han aldrig lärt sig att tjejer blåser upp allting till problem
Jag har svårt att tänka mig att han inte vill träffas, vore ett alldeles för krångligt sätt att dissa dig. Jag känner dock många som skulle prioritera innebandy över en date.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!