2008-04-23, 21:42
Medlem
olämpligt i samband med mens eller då du är gravid - eftersom du eventuellt kan vara lite öppen i livmoderhalsen då, vilket kan ge infektioner. I annat fall är det troligen i princip ofarligt. Men gärna att han har druckit mycket vatten så att inte koncentrationen är så stor.

Jag kan starkt rekommendera detta, då det känns fantastiskt både för tjejen och killen. Allra bäst om killen druckit flera liter med vatten innan, så att det blir en ordentlig dusch i slidan... Görs med fördel i duschen eller badkaret. Många gillar också att bli kissade på eller att kissa på andra.
Citera
2008-04-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debeo
Vad är det för trådar du startar?

Tror för övrigt det är svårt, har en kille stånd så stängs typ urinkanalen på nåt fint vänster. Har hört det nånstans så vet inte hur det funkar tekniskt (eller om det ens är sant). Men om man verkligen inte vill lyckas med det så ska det inte vara någon fara så du ska nog inte vara orolig. Om det inte var det hypotetiska scenariot du var intresserad av att disskutera?

Det brukar gå bra att kissa med stånd om man dricker mycket innan. Svårast är det att kissa efter att killen har haft utlösning - det är då spärren slår till ordentligt.
Citera
2008-04-23, 22:34
Medlem
Farbror Fazers avatar
va tusan skärp er nu, s.k "golden showers" är ju äckligt
Citera
2008-04-23, 23:14
Medlem
Alla gillar inte samma saker. Alla vågar inte prova samma saker.
Men för de som vågar och vill och inte är fullproppade med skrupler, så är det mumma att kissa en tjej i fittan. De tjejer som är med på det kommer garanterat att älska det. Även att kissa på varandra kan vara riktigt skönt - testa gärna, men helt i badkaret/duschen eller utomhus. Drick ordentligt, så att inte koncentrationen blir för stark, då luktar det och känns ofräscht. Men rent ljust, kroppsvarmt kiss som duschar ordentligt är en fantastisk känsla. Men som sagt det är inte alla som vågar eller vill.
Citera
2008-04-23, 23:16
Medlem
nat0ns avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=109730
Citera
2008-04-23, 23:33
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
http://www.flashback.org/showthread.php?t=109730
Sammanfogade trådarna.
//mod
Citera
2008-05-18, 03:57
Medlem
Mm, det är skönt, fast det är ännu skönare att själv kissa samtidigt som man blir knullad. Speciellt om man kommer och kissar samtidigt, då blir orgasmen dubbelt så intensiv och varar längre.
Citera
2009-01-20, 04:10
Medlem
D_Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Oavsett hur frisk man är, är urin en närmast frätande vätska. Det är därför urinblåsan och -vägarna har speciell vävnad. Och det va därför man använde det som blekmedel förr i världen.
Sedan är det kroppens avfallsprodukter som kommer ut med urinen.

Kissa på varandra allt ni vill, kära läsare, och ha det så skönt =) Men vi ska inte göra urin till något det inte är, t ex hygieniskt.

Men urin är väl inte frätande förän den kemiska reaktionen med luften har gjort urinet till ammoniak?
Citera
2009-01-20, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_Devil
Men urin är väl inte frätande förän den kemiska reaktionen med luften har gjort urinet till ammoniak?
Ingen aning, men jag vet att urin är ganska starkt mot huden, ta spädbarn t ex som lätt blir röda i stjärten av kissiga blöjor. Sedan så minns jag från när jag var liten och råkade kissa på mig, jag var väl en fyra-fem år, det sved som attan på låren fast man fick av byxorna fort och så in i duschen. Det är länge sedan, men det sved och kliade och jag minns känslan precis.
Citera
2009-01-23, 14:07
Medlem
flashwriters avatar
*hahaha* Jag befinner mig i forat "Alternativa sexualiteter" och förväntar mig verkligen inte så många som är så känsliga för lite gyllene strålar av urin. Det kommer ena moralpredikningen efter den andra. Urin är alltså inte särskilt farligt som några redan har påpekat. Naturligtvis under förutsättning att man inte har nån särskild sjukdom. Men i normala fall så är det som kommer i det närmaste ofarligt. Däremot ska man naturligtvis inte låta det stå. Gammal urin blir som det mesta, som inte är torrvaror, fullt av div. bakterier om det får stå ett tag. Jfr stillastående vatten, inte heller bra att dricka.

Att urinera i fittan är ändå inget som rekommenderas helt enkelt för att ph-värdet ändras på ett sätt som inte är bra och självklart inget som ska utföras om tjejen har nån åkomma. Men som oskyldig hobby nån gång ibland om man märker att man inte får problem av det....go ahead. Det går inte på långa vägar att jämföra med att t.ex. köra en rumpakt och sen direkt in i fittan utan tvättning. Det är direkt olämpligt.

Detta är iaf min åsikt och jag blir lite avis på TS som haft turen att hitta en tjej som inte verkat så hämmad. En sak om man inte lockas av en viss grej. Men att bli sur eller arg för att nån annan vill göra det.....det övergår mitt förstånd.
Citera
2009-02-24, 23:35
Medlem
letat på nätet men dåligt med filmer, någon som hittar någon?
Citera
2009-03-03, 14:51
Medlem
Arsenikarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Är det nån här som har testat att kissa i fittan? Det är helt underbart. Jag och min tjej testade det för första gången för rätt länge sen, men sen dess har det inte blivit av på ett tag. Men nu gjorde vi det igen igår. På badrumsgolvet med handdukar under knäna på henne. Doggystyle. Sån känsla att tömma blåsan inne i henne. Känna hur det blir varmt. Och tryck. Nästan så att kuken pressas ut av trycket. Man får hålla emot. För henne kittlade kisset skönt. Sen pullade hon sig medan jag fortsatte att knulla henne. När det gick för henne så drog sig fittan samman så kisset pressades ut och sköljde varmt över min pung och våra ben. Sån känsla! Detta rekommenderas starkt. En annorlunda och mycket skön upplevelse. Längtar redan till nästa gång vi gör det. :-)

Fick hon inte svamp sen? :O
Minsta rubbning av P.h värdet därinne så brukar det vara kört för min del annars hade jag gärna prövat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in