Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-02-14, 14:28
  #1
Medlem
nachos avatar
Är det nån här som har testat att kissa i fittan? Det är helt underbart. Jag och min tjej testade det för första gången för rätt länge sen, men sen dess har det inte blivit av på ett tag. Men nu gjorde vi det igen igår. På badrumsgolvet med handdukar under knäna på henne. Doggystyle. Sån känsla att tömma blåsan inne i henne. Känna hur det blir varmt. Och tryck. Nästan så att kuken pressas ut av trycket. Man får hålla emot. För henne kittlade kisset skönt. Sen pullade hon sig medan jag fortsatte att knulla henne. När det gick för henne så drog sig fittan samman så kisset pressades ut och sköljde varmt över min pung och våra ben. Sån känsla! Detta rekommenderas starkt. En annorlunda och mycket skön upplevelse. Längtar redan till nästa gång vi gör det. :-)
Citera
2004-02-14, 14:35
  #2
Medlem
Bob Marleys Spökes avatar
Jisses.. Trodde jag visste lite om det mesta.. men det här vart nåt nytt.
Hur fan kommer man på en sådan ide??
Citera
2004-02-14, 14:45
  #3
Medlem
clabbe69s avatar
smaken är som baken, eller nåt.
Citera
2004-02-14, 14:47
  #4
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Kissa i fittan låter som ett punkband.

Har aldrig provat wet sex.
För mig är urin en avfallsprodukt, och att ha med det i sexlekar
skulle nog kännas som att rulla runt och knulla i sopor.
Men vem vet, jag kanske ändrar åsikt nångång, och då borde jag nog prova detta.
Förutom urinen, så lät det rätt trevligt.
Citera
2004-02-14, 14:52
  #5
Medlem
frees avatar
Har för mig att det inte är speciellt bra att göra så, nåt med infektioner eller va det nu va....det är liksom inte menat att göra det heller för den delen...förresten hur faan kan du pissa med stånd ?

Men den stora frågan är hur man kan komma på en sån idé och....VARFÖR ????
Citera
2004-02-14, 14:56
  #6
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Kissa i fittan låter som ett punkband.

Har aldrig provat wet sex.
För mig är urin en avfallsprodukt, och att ha med det i sexlekar
skulle nog kännas som att rulla runt och knulla i sopor.
Men vem vet, jag kanske ändrar åsikt nångång, och då borde jag nog prova detta.
Förutom urinen, så lät det rätt trevligt.

Jo, det kan låta lite wierd, men det är ytterst trevligt faktiskt. Du borde absolut prova. Och efteråt hoppar man ju gärna in i duschen direkt och tvättar varann helt rena. Mysigt efterspel.
Citera
2004-02-14, 15:03
  #7
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av free
Har för mig att det inte är speciellt bra att göra så, nåt med infektioner eller va det nu va....det är liksom inte menat att göra det heller för den delen...förresten hur faan kan du pissa med stånd ?

Men den stora frågan är hur man kan komma på en sån idé och....VARFÖR ????

Om man är frisk, så är urin en närmast steril vätska. Användes förr i tiden för sårrengöring av soldater i fält t.ex.

Men sant, det är svårt att kissa med stånd. Vi har ju provat ett par gånger. Och jag har kommit på hur man ska göra. När jag tränger in i henne så har jag ju stånd. Men sen stannar vi upp en stund och jag är helt stilla och låter ståndet gå ner (ett knep är att sluta ögonen och tänka på nåt äckligt) och sen funkar det att kissa. Risken sen är att kisset rinner ut vid sidan direkt och det är inget bra. Men om tjejen är trång (som min tjej är) och killen grov (som jag är), så blir det en tillräcklig korkeffekt för att hålla tätt även när kuken inte är stenhård. Sen efter det att jag kissat så börjar jag knulla henne igen och känner kuken växa skönt i hennes kiss-skvalpande fitta. Men när det gick för henne, då räckte inte korkeffekten till. Då pressades allt ut. Men det var varm å skönt med kisset över pungen.
Citera
2004-02-14, 15:05
  #8
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av free
Men den stora frågan är hur man kan komma på en sån idé och....VARFÖR ????

Minns inte riktigt hur vi kom på det. Tror det var min tjej som läst om det nånstans och sen började vi snacka om det och blev sugna på att testa det.

Och varför? Jo, för att det är en jäkligt skön känsla helt enkelt!
Citera
2004-02-14, 15:11
  #9
Medlem
frees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Minns inte riktigt hur vi kom på det. Tror det var min tjej som läst om det nånstans och sen började vi snacka om det och blev sugna på att testa det.

Och varför? Jo, för att det är en jäkligt skön känsla helt enkelt!

Ok...ni får väl ha det så trevligt då
Citera
2004-02-14, 15:13
  #10
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Är det nån här som har testat att kissa i fittan? Det är helt underbart. Jag och min tjej testade det för första gången för rätt länge sen, men sen dess har det inte blivit av på ett tag. Men nu gjorde vi det igen igår. På badrumsgolvet med handdukar under knäna på henne. Doggystyle. Sån känsla att tömma blåsan inne i henne. Känna hur det blir varmt. Och tryck. Nästan så att kuken pressas ut av trycket. Man får hålla emot. För henne kittlade kisset skönt. Sen pullade hon sig medan jag fortsatte att knulla henne. När det gick för henne så drog sig fittan samman så kisset pressades ut och sköljde varmt över min pung och våra ben. Sån känsla! Detta rekommenderas starkt. En annorlunda och mycket skön upplevelse. Längtar redan till nästa gång vi gör det. :-)

Har du någon tjej överhuvudtaget?
För mig låter det mer som att du gillar att skriva en massa perversiteter på flashback, med tanke på dina tidigare inlägg, för att sedan se om det är någon som svarar på dina mycket tvivelaktiga påståenden. Vad kommer sen? En fråga om någon har provat attt bajsa sin flickvän i munnen kanske?
Citera
2004-02-14, 15:19
  #11
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Har du någon tjej överhuvudtaget?
För mig låter det mer som att du gillar att skriva en massa perversiteter på flashback, med tanke på dina tidigare inlägg, för att sedan se om det är någon som svarar på dina mycket tvivelaktiga påståenden. Vad kommer sen? En fråga om någon har provat attt bajsa sin flickvän i munnen kanske?

Vet inte vad du lever i för värld, men wetsex är faktiskt inte särskilt ovanligt. Många njuter av det. Jag och min tjej till exempel. Och om du tycker sånt som går bortom Svenssonsex är "tvivelaktigt" och "perverst", fine with me. Ha ett bra liv. Men acceptera och respektera att alla är inte som du. Lyckligtvis.
Citera
2004-02-14, 15:27
  #12
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Om man är frisk, så är urin en närmast steril vätska. Användes förr i tiden för sårrengöring av soldater i fält t.ex.

Oavsett hur frisk man är, är urin en närmast frätande vätska. Det är därför urinblåsan och -vägarna har speciell vävnad. Och det va därför man använde det som blekmedel förr i världen.
Sedan är det kroppens avfallsprodukter som kommer ut med urinen.

Kissa på varandra allt ni vill, kära läsare, och ha det så skönt =) Men vi ska inte göra urin till något det inte är, t ex hygieniskt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback