2005-10-28, 00:46
Medlem
Inremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilsatan666
Jag trodde folk på FB generellt var öppna och intresserade av det mesta, men debatten om Nachos rätt oskyldiga "perversion" liknar mer Hem och Skola än Flashback. Jag är besviken på er som klagar!

(För övrigt sitter kvinnans urinrörsöppning en bit upp i vaginan så urin ska nog inte vara något större problem där för er som är oroliga om Nachos flickväns hälsa)
Go Nacho!

Inget nobelpris i medicin för dig min vän...he he he. Jag tvivlar på att det är nyttigt att få livmodern full med urin......men vad vet jag arme man.
Citera
2005-10-28, 01:15
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inremo
Inget nobelpris i medicin för dig min vän...he he he. Jag tvivlar på att det är nyttigt att få livmodern full med urin......men vad vet jag arme man.

Det är inte nyttigt nej, urin hör hemma i urinblåsan.
Citera
2005-10-28, 16:18
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Det är inte nyttigt nej, urin hör hemma i urinblåsan.

Ja, eller i avloppet...
Citera
2005-10-30, 00:54
Medlem
Rollo Tomasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaleid
Jag förvånas över att så många skribenter går loss på nacho och skriker om perversion. Det är väl bara bra om han och hans tjej ger varandra njutning?

Perversion är att knulla barn eller köpa Tomas Ledins samlingsalbum.

Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Urin ÄR sterilt så länge man är frisk. Man pissar inte inte ut enbart SLAGGPRODUKTER utan också ÖVERSKOTTSPRODUKTER. En hälso-freak pissar ut alla vitaminer han/hon inte behöver.

I en äktenskapsliknande relation är kiss ingenting att frukta, så länge man håller sig till sin partner (eller är otrogen med kondom).

Jag skulle kunna tänka mig att kissa i en kvinnas vagina. Flera kvinnor (över 30 år) har uttryckt en längtan efter känslan av "sprutet". Jag är inte Peter North men vill ställa upp.

Själv har jag blivit kissad på med stark erotisk respons. Urin håller KROPPSTEMPERATUR och är intressant att få ta del av. Man kan grunda med kaffe, te, vin eller öl för att undvika den högst koncentrerade morgonurinen...
Citera
2005-10-30, 01:15
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilsatan666
Jag trodde folk på FB generellt var öppna och intresserade av det mesta, men debatten om Nachos rätt oskyldiga "perversion" liknar mer Hem och Skola än Flashback. Jag är besviken på er som klagar!

(För övrigt sitter kvinnans urinrörsöppning en bit upp i vaginan så urin ska nog inte vara något större problem där för er som är oroliga om Nachos flickväns hälsa)

Hahahaha!!!! Fyfan vad det skulle lukta i fittan om den satt "en bit upp i vaginan" Det där var kul läsning, hur obildad får man bli egentligen...
Citera
2005-11-01, 16:11
Medlem
Citat:

Det där var det roligaste i hela tråden! Hört talas om att det är hyfsat stängt upp till livmodern? (när det inte är menstider eller föda barn på gång, blabla)

För övrigt tycker jag att trådskaparen och hans (ex-?)tjej verkade vara rätt sunda. Jag menar; bara att de snackade om sånt som många andra aldrig skulle våga ta upp är väl ett tecken på ett bra förhållande?
Citera
2005-11-01, 18:09
Medlem
Inremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fan
Det där var det roligaste i hela tråden! Hört talas om att det är hyfsat stängt upp till livmodern? (när det inte är menstider eller föda barn på gång, blabla)

För övrigt tycker jag att trådskaparen och hans (ex-?)tjej verkade vara rätt sunda. Jag menar; bara att de snackade om sånt som många andra aldrig skulle våga ta upp är väl ett tecken på ett bra förhållande?

Ja det har jag faktiskt hört talas om, men det var mer tänkt som ett sarkastiskt inlägg i stil med det här...fast med avsevärt högre klass då så klart.
Citera
2005-11-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ja det har jag faktiskt hört talas om, men det var mer tänkt som ett sarkastiskt inlägg i stil med det här...fast med avsevärt högre klass då så klart.

Du, hjärtat. Jag förstod det. Du såg inte alls det roliga i att du ironiserade över författarens dåliga underlivskunskaper, men inte visste så mycket mer själv?
Citera
2008-04-23, 21:36
Medlem
Kommunikations avatar
Farligt att kissa i kvinnors kön?

Jag undrar om det är farligt om min partner skulle kissa i mitt kön under samlag?
Citera
2008-04-23, 21:39
Medlem
organiss avatar
jag har velat göra det. kan väll inte vara farligt? du får berätta hur det var, hur trycket vart och så
Citera
2008-04-23, 21:39
Medlem
debeos avatar
Vad är det för trådar du startar?

Tror för övrigt det är svårt, har en kille stånd så stängs typ urinkanalen på nåt fint vänster. Har hört det nånstans så vet inte hur det funkar tekniskt (eller om det ens är sant). Men om man verkligen inte vill lyckas med det så ska det inte vara någon fara så du ska nog inte vara orolig. Om det inte var det hypotetiska scenariot du var intresserad av att disskutera?
Citera
2008-04-23, 21:40
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunikation
Jag undrar om det är farligt om min partner skulle kissa i mitt kön under samlag?

Det här är flashback, det heter "Gör det nåt om min kille kissar i min fitta när vi knullar? Jag tar den i tvåan."

Och ja, det skulle nog kunna rendera dej urinvägsinfektion. Men jag har inte stenkoll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in