Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-07, 13:24
  #1
Medlem
Hello boys,

Ja har letat och sökt både på gyro/pct och hittar inte just den punkten som ja letar efter.

Har aldrig haft gyrokänningar under en kur, hur fan vet jag då ifall ja får det?
Någon som har haft det som kan beskriva litet kort?

Och inte " de känns om om man vore 15 " Ja föddes vuxen

Ursäkta ifall det är en riktigt dum fråga!
Citera
2010-01-07, 13:26
  #2
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
kliar,sticker, obehagskänslor i/runt bröstvårtorna. Så skulle iaf jag beskriva det

Citat:
Ursprungligen postat av Enherje2
Hello boys,

Ja har letat och sökt både på gyro/pct och hittar inte just den punkten som ja letar efter.

Har aldrig haft gyrokänningar under en kur, hur fan vet jag då ifall ja får det?
Någon som har haft det som kan beskriva litet kort?

Och inte " de känns om om man vore 15 " Ja föddes vuxen

Ursäkta ifall det är en riktigt dum fråga!
Citera
2010-01-07, 13:29
  #3
Medlem
Okej, men känner man någon förstoring så att säga? Eller det kanske inte smäller till direkt..

För runt nippeln är det alltid lite ömt, är det inte väldigt lätt att inbilla sig att man är på g att få bt?
Citera
2010-01-07, 13:30
  #4
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Det är väldigt lätt att inbilla sig, ja Haha.
Sen brukar man ju känna att det blir en knöl bakom bröstvårtan.

Citat:
Ursprungligen postat av Enherje2
Okej, men känner man någon förstoring så att säga? Eller det kanske inte smäller till direkt..

För runt nippeln är det alltid lite ömt, är det inte väldigt lätt att inbilla sig att man är på g att få bt?
Citera
2010-01-07, 13:31
  #5
Medlem
Du får förbannat ont i problemområdet. Om du är tvungen att tänka efter om du har känningar eller inte, så har du, med största sannolikhet, inga känningar.
Citera
2010-01-07, 13:34
  #6
Medlem
kingsos avatar
Kanske för att du inte ens vet hur det stavas!
Sök på gyno ist så ska du se att du finner alla dina svar!

Du har startat 3st trådar på en och samma dag där alla tre är lika meningslösa och alla frågor finns om du söker!
Citera
2010-01-07, 13:42
  #7
Medlem
Klopeks avatar
gyro är en form av maträtt, även kallat pitagyros. Pitabröd med kebab/lammkött, grönsaker, sås. Finns att köpa på ön rhodos.

Sök på Gyno och du skall finna vad du söker!
Citera
2010-01-07, 14:06
  #8
Medlem
timsalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
gyro är en form av maträtt, även kallat pitagyros. Pitabröd med kebab/lammkött, grönsaker, sås. Finns att köpa på ön rhodos.

Sök på Gyno och du skall finna vad du söker!

Finns även hos Grekiska Kolgrillsbaren!!! Fint som fan
Citera
2010-01-07, 15:44
  #9
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Wololo? Du behöver nödvändigtvis inte få "förbannat ont" i problemområdet, nej.


Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
Du får förbannat ont i problemområdet. Om du är tvungen att tänka efter om du har känningar eller inte, så har du, med största sannolikhet, inga känningar.
Citera
2010-01-07, 15:53
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUp2k9
Wololo? Du behöver nödvändigtvis inte få "förbannat ont" i problemområdet, nej.

Talar du av egen erfarenhet? Jag gör det (har opererats för det t om).
Citera
2010-01-07, 15:55
  #11
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Ja, jag talar av egen erfaranhet. Och jag tänkte ungefär som du, att det skulle kännas av ordentligt vilket det inte gjorde. Sen så är det ju såklart individuellt hur mycket det känns. Men hellre att man informerar så att inte någon misssar det och tänker att de bara nojjar.


Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
Talar du av egen erfarenhet? Jag gör det.
Citera
2010-01-07, 15:56
  #12
Medlem
Tillväxt GÖR ont. Ditto. Om du inte har haft gyno, så kan du knappast veta hur det känns.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback