2012-04-23, 22:09
Medlem
sydhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallontomten
Såg nyss på de sista clone wars avsnitten.. Hahaha!

Citera
2012-04-23, 22:25
Medlem
StefPhoenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Låten heter "Anakin's Betrayal". Ett av de absolut bästa styckena från det underbara Episode 3 soundtracket

http://www.youtube.com/watch?v=hxaQprOtJuA
Det är Anakin's Dark Deeds först. Anakin's Betrayal börjar vid 0:53.
Citera
2012-04-23, 22:25
Medlem
StefPhoenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet
läste någonting om en ny starwars triologi skall komma 2017 - vad är detta???

är George Lucas inblandad? är det en tecknad eller bara en re-make på de gamla filmerna? (dvs en remake på en remake...)
Inget. Ska inte ha någonting att göra med Skywalker om rykterna stämmer.
Citera
2012-04-24, 00:16
Medlem
vallontomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydh

Jovars, sista avsnittet var väl okej men jag tycker hela idén med att återuppliva någon som borde varit stendöd är dum.

Tyckte även att denna säsong var den sämsta hittills, jag gillade i stort sett bara avsnitten om klonerna och deras konflikt med deras översittarjedigeneral, samt de avsnitten om när Obi-wan går undercover (de sistnämnda var riktigt jävla bra).

Förövrigt längtar jag lite smått till 2014 då vi kanske som tidigast får se Star Wars: Underworld.
Citera
2012-04-24, 00:23
Medlem
Rokushikis avatar
Till alla som tjafsar om nya Star Wars-filmer: George Lucas har ju sagt att han inte tänker göra någon mer Star Wars-film? Och isåfall så lär vi ju inte se någon ny film innan han dör, tidigast. Och eftersom han bara är 67 så dröjer det ju minst 15-20 år till.
Citera
2012-04-24, 02:42
Medlem
vallontomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Till alla som tjafsar om nya Star Wars-filmer: George Lucas har ju sagt att han inte tänker göra någon mer Star Wars-film? Och isåfall så lär vi ju inte se någon ny film innan han dör, tidigast. Och eftersom han bara är 67 så dröjer det ju minst 15-20 år till.

Du har helt rätt i det du säger, någon frivillig att ta Lucas av daga? Vad är ett liv jämfört med chansen att få se fler star wars filmer?
Citera
2012-04-24, 21:12
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Du har helt rätt i det du säger, någon frivillig att ta Lucas av daga? Vad är ett liv jämfört med chansen att få se fler star wars filmer?

Jag kan verkligen se det framför mig.

http://www.youtube.com/watch?v=w_UtRsuIA-Y
Citera
2012-04-24, 23:39
Medlem
Citat:

Jag tycker de flesta fansen verkar tillfreds med Lucas beslut.
Citera
2012-04-26, 22:09
Medlem
StefPhoenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stengubben
Jag tycker de flesta fansen verkar tillfreds med Lucas beslut.
Absolut vore det det bästa. Ett plus är dock om det fortsätter komma spel. Tycker allt att vissa spel lyckas de fortfarande bra med, syftar främst på The Force Unleashed-spelen.
Citera
2012-05-04, 00:12
Medlem
vallontomtens avatar
May the fourth be with you allihop, idag är det nämligen Star Wars dagen!
Citera
2012-05-15, 00:25
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Jovars, sista avsnittet var väl okej men jag tycker hela idén med att återuppliva någon som borde varit stendöd är dum.

Beror på hur man ser på saken att han borde vart stendöd.... Vad jag fattat det som kommer han bli dödad av darth vader långt efter klon kriget slutade.

Såg på george lucas att han ska göra en till indi Men la märke till "Star Wars: Underworld" någon som vet något om den? antar att de ska handla om Boba fett, och "undervärlden" som titeln säger, kanske när han är lite äldre och inte en liten brat..
och vad för stil det kommer ha typ`? fortsätta med the clone wars stilen? eller något annat?
Data animerad eller tecknad eller ....otecknad....
Senast redigerad av Spiderman-ninja 2012-05-15 kl. 00:37.
Citera
2012-05-20, 10:56
Medlem
vallontomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman-ninja
Beror på hur man ser på saken att han borde vart stendöd.... Vad jag fattat det som kommer han bli dödad av darth vader långt efter klon kriget slutade.

Såg på george lucas att han ska göra en till indi Men la märke till "Star Wars: Underworld" någon som vet något om den? antar att de ska handla om Boba fett, och "undervärlden" som titeln säger, kanske när han är lite äldre och inte en liten brat..
och vad för stil det kommer ha typ`? fortsätta med the clone wars stilen? eller något annat?
Data animerad eller tecknad eller ....otecknad....

Det kommer vara live action, planeras att göras tidigast 2014 (de har dock haft planer på detta sen 2010 eller något fast det blivit lagt på is) och ska handla om mindre karaktärer samt ha cameos av de stora då och då. Det står lite på wikipedia om projektet, men tyvärr är det långt kvar innan vi får se det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in