Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Det skulle ju vara kul om ni åtminstone kunde förklara hur det här går ihop med er egen teori, om att Kaj Linna skulle vara inblandad. Hur ser ni t.ex. på att fingeravtrycken kommer från en helt annan person, och hur får ni in Linna i den vita bilen?
Det är ju så att det finns många frågor om många saker i det här fallet, vissa saker talar emot Linna och vissa saker talar för Linna och vissa saker talar varken för eller emot Linna.
Sedan får man ju misstänka eller inte misstänka honom.
Som vi alla vet så anser du samt några till att Linna är helt oskyldig utan någonsomhelst inblandning och det finns säkert en anledning till det, vad vet jag. Och vissa tror tvärtom.
Om man samlar ihop "för indicierna" och "emot indicierna" i varsin skål och väger dessa så tycker jag att "emot skålen" väger mer.
Och du tycker att "för skålen" väger mer.
Sen kan det dyka upp fler saker med tiden som kan läggas i respektive skål så då får vi väga om skålarna igen
Vem vet ? då kanske nån av oss ändrar våra uppfattningar.
Men änsålänge väger ingen av skålarna tillräckligt mycket för att Linna ska endera sitta inlåst eller å andra sidan helt kunna friskrivas från misstankar hos folk, för det krävs det nog att den evenuella riktiga GM träder fram eller åker fast.
Men ärligt talat så lägger mycket av min energi på annat som ger mer för mig just nu.
Dock följer jag tråden, den är intressant.