Citat:
Ursprungligen postat av
Hogdal
Var skrev jag att det var ett indicium på att han var mördare?
Att vilja duscha är inte skumt, men att vilja duscha hos någon annan kl 07:55 hör inte till vanligheterna, och därför undrade jag vad förklaringen var.
Degosen Kaj Linna ville duscha efter Kalamarksrånet så han kunde skölja bort bevis om det fastnat några. Han gjorde sig av med kläderna han hade på sig också. Hans vän såg att soffliggaren hade ett sår på foten som han sannolikt fick när han gick i snön men Kaj Linna ville inte låtsas om det.
Nu är det mycket intressant vad som kommer hända i vår och sommar. Kommer nolltaxeraren Kaj Linna att få livstid igen? Kommer degos nummer två, Viklund, att hamna på samma fängelse? Kommer båda att frias?
Dom flesta vet att Kaj Linna är skyldig till åtalet men ibland vill domstolarna fega och fria. Stanna i Sverige kommer han inte våga det har han själv sagt han flyr från sina problem som han brukar göra. Kanske kommer han öppna en restaurang i något annat land när han fått sitt skadestånd?
Den personen som kallas sig Brendt kom från samma ort som Kaj Linna och hans då kriminella syster i Gislaved. Han berättade att soffliggaren använde olika droger och levde på andra och att han inte var populär. Nu är han ingen ungdom längre och droger tror jag inte han använder men han är fortfarande inte populär och det här med att leva på andra tror jag han kommer fortsätta med.