Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-05, 04:55
  #1
Medlem
Skogsvildens avatar
Då och då får jag en liten konstig känsla i halsen, som om någonting har fastnat och det går inte att svälja ner det. Jag harklar och harklar och till slut kommer det upp en liten gråvit klump, ungefär lika stor som ett riskorn. Denna klump luktar ond bråd död och satans avföring. Jag har fanimej aldrig känt någon så äcklig lukt. Vad är detta? Vad kan klumpen bestå av?
Citera
2010-01-05, 05:42
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvilden
Då och då får jag en liten konstig känsla i halsen, som om någonting har fastnat och det går inte att svälja ner det. Jag harklar och harklar och till slut kommer det upp en liten gråvit klump, ungefär lika stor som ett riskorn. Denna klump luktar ond bråd död och satans avföring. Jag har fanimej aldrig känt någon så äcklig lukt. Vad är detta? Vad kan klumpen bestå av?

ruttnande matrester
Citera
2010-01-05, 09:22
  #3
Medlem
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tonsillolit
Citera
2010-01-05, 10:33
  #4
Medlem
sånna har jag varje dag, bara att klämma ut dem
Citera
2010-01-05, 10:46
  #5
Medlem
H.E.L.s avatar
Det är ägg som tandtrollen lägger på natten.
Citera
2010-01-05, 11:22
  #6
Avstängd
Bravo83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Det är ägg som tandtrollen lägger på natten.

hihi
Citera
2010-01-05, 12:26
  #7
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelbarr
sånna har jag varje dag, bara att klämma ut dem
Då måste du ha Sveriges värsta andedräkt.
Citera
2010-01-05, 12:29
  #8
Medlem
Aisha Svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Det är ägg som tandtrollen lägger på natten.
Det måste vara den allra äckligaste förklaringen jag någonsin hört angående detta fenomen med hals-riskorn... .
Citera
2010-01-11, 06:13
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Då måste du ha Sveriges värsta andedräkt.

nja, är lite nojjig om det, kollar flera gånger om dagen, så det hinner inte "växa" till sig. och så borstar jag tänderna, tungskrapa, och munskölj när jag är riktigt noga.
men det är bara när jag är "sjuk" som det börjar lukta, jag frågar jämt partner/kompisar hur men andedräkt är, sjukt nojjig som man är...
tuggummi tuggas frenetiskt också, kanske en bidragande orsak att man håller sig bra?
Citera
2010-05-07, 20:25
  #10
Medlem
Gustapos avatar
Hostade upp nått liknande idag, för första gången..!

Det luktade sannerligen inte smörkola..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback