Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-04, 00:19
  #1
Avstängd
Dunketts avatar
Ja nu är det så här att jag har märkt att min snopp blir större när jag är påverkad av cannabis. Både i slakt och hårt tillstånd, tänkte höra efter om någon har en förklaring varför detta händer och om fler har fått denna effekten.
Citera
2010-01-04, 00:23
  #2
Medlem
Modifys avatar
Att man blir kåt när man är stekt är ingen direkt nyhet. All känsel förstärks, även där nere.
Citera
2010-01-04, 00:26
  #3
Avstängd
Dunketts avatar
Det är inga hallucinationer må jag säga. Kan även tillägga att detta fenomen oftast förekommer när jag har rökt indica dominerade strains.
Citera
2010-01-04, 00:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Det är inga hallucinationer må jag säga. Kan även tillägga att detta fenomen oftast förekommer när jag har rökt indica dominerade strains.
Om det öht. skulle stämma tror jag inte det på något märkbart sätt skulle vara skillnad på sativa eller indica osv.
Citera
2010-01-04, 00:31
  #5
Medlem
m't och ta bilder så kanske vi tar dig på allvar
Citera
2010-01-04, 00:33
  #6
Avstängd
Dunketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
m't och ta bilder så kanske vi tar dig på allvar
Får väl eventuellt ta och göra det, känns lite halvskumt att lägga upp bilder på ballen på ett internetforum dock
Citera
2010-01-04, 00:34
  #7
Avstängd
Wake-N-Bakes avatar
det är det samma för mig, antagligen blir man mer kåt så den blir extra blodfylld..
Citera
2010-01-04, 00:35
  #8
Medlem
Gridiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Ja nu är det så här att jag har märkt att min snopp blir större när jag är påverkad av cannabis. Både i slakt och hårt tillstånd, tänkte höra efter om någon har en förklaring varför detta händer och om fler har fått denna effekten.

Ta och langa upp en för och efter bild så kan vi nog lösa problemet. Vi behöver liksom något att gå efter.
Citera
2010-01-04, 00:38
  #9
Medlem
Är väl pga att blodtrycket höjs, och kanske till viss del som redan nämnts, att man blir kåtare.
Citera
2010-01-04, 00:41
  #10
Medlem
grithors avatar
Det är väl dock inte helt konstigt om det är så att blodtrycket höjs i kroppen, så höjs det väl även i snoppen.
Citera
2010-01-04, 02:18
  #11
Avstängd
inblooms avatar
Jag tar dej på allvar.
När jag är lite hög ibland blir jag extra horny,viss ökad blodcirkulation ut till organet kan säkert vara en möjlig effekt för vissa potenta personer
Citera
2010-01-04, 02:18
  #12
Medlem
Vectans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuIzTiD
Är väl pga att blodtrycket höjs, och kanske till viss del som redan nämnts, att man blir kåtare.

är väl samma med alkohol om jag inte minns helt fel?
så TS är väl inte helt fel ute?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback