Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Jag funderar lite över namnen på konsolerna, där känns det väl bara klart att det blir PS4 och inget annat för Sonys del. Men Nintendo har ju nytt namn varenda gång och slopade tom Game Boy trots det starka varunamnet. Så Wii 2 är inget jag tar som givet iaf. Och vad microsoft ska hitta på står ju skrivet i stjärnorna då jag inte tror på "Xbox 720"..däremot lär den ju heta något med Xbox
Xbox Reality! Har insider information från VDn..
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium
Vilken meningslös jävla tråd. Namnet på den är bara jobbigt att läsa också.
Fet jävla OT-tråd kommer detta bli.
Håller med. Tror TS bara var ute efter att starta nästa VS-tråd först.
Till TS. Nästa Xbox kommer lanserar rätt snart då Microsoft förmodligen kommer släppa 360 igen som en ny konsol med Project Natal inbyggt. En Re-release helt enkelt för att försöka fånga in "casuals". När nästa riktiga konsol kommer kan jag också säga, men lova att inte vidarebefodra det till dina 3 kompisar som äger en PS3a för dom kommer skita sig i brallan när dom får se specsen på nya Xbox.
2011-04-01 är släppdatumet för nästa Xbox.
Angående nästa konsol från Nintendo.. skulle bli väldigt kul om Nintendo förbluffade alla genom att släppa den som "Wii HD".
SONY är däremot lite svårare att läsa av. PS1->PS2->PS3 har varit samma sak helt tiden, bara bättre hårdvara. Denna generationen har SONY (förhoppningsvis) insett att det inte funkar & med tanke på att PSP GO storfloppade så vet man inte riktigt vilken väg dom kommer ta. Personligen tror jag PSP GO var ett litet test av SONY för att se om spelarna är redo att gå över till digital distribution. Så, antigen fortsätter dom med PS4 eller PS GO.. eller PSii.