2010-01-03, 05:19
Bannlyst
Som topic lyder - Går det att be en moderator flytta en viss tråd som hör hemma i laidback, även fast man själv inte har tillgång till den sektionen?
Citera
2010-01-03, 05:20
Medlem
Flytande_argots avatar
Har du inte tillgång till LB så blir det papperskorgen. För övrigt flyttas väl inga trådar till LB?
Citera
2010-01-03, 05:25
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.E.L.B
Som topic lyder - Går det att be en moderator flytta en viss tråd som hör hemma i laidback, även fast man själv inte har tillgång till den sektionen?

Du kommer att komma ner till oss lagom - sommaren 2010
Shorts is required!
Citera
2010-01-03, 05:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Har du inte tillgång till LB så blir det papperskorgen. För övrigt flyttas väl inga trådar till LB?
Inte ens om man ber snällt?
Har inga planer på att genomföra detta men kände att det kan vara bra tillhands.
Citera
2010-01-03, 05:30
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Har inga planer på att genomföra detta men kände att det kan vara bra tillhands.

Det här är väl inget jag kan svära på - men jag tror fan aldrig en tråd blivit flyttad till LB. Någon som känner till ett sånt fall?
Citera
2010-01-03, 05:37
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:

Du vill alltså flytta en tråd till ett forum du inte har tillgång till..?
Har jag förstått dig rätt nu?
Citera
2010-01-03, 06:51
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Det här är väl inget jag kan svära på - men jag tror fan aldrig en tråd blivit flyttad till LB. Någon som känner till ett sånt fall?

Startade en tråd alldeles nyss om just en sådan tråd.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1090882
Citera
2010-01-03, 07:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Du vill alltså flytta en tråd till ett forum du inte har tillgång till..?
Har jag förstått dig rätt nu?
Nej. Jag skrev ju att jag inte hade några planer på att genomföra det, undrade enkelt nog enbart om det var möjligt.
Citera
2010-01-03, 09:20
Medlem
najass avatar
Av princip flyttas inga trådar till Laidback. Det finns dock vissa undantag, varav ett är om det är en gammal och lång/stor tråd. Då kan det bli aktuellt med flytt.

Det är bla därför vi Övrigtmods (och andra mods också för den delaen) slänger alla Laidback-trådar och hänvisar till Laidback.

Den bakomliggande orsaken till principen är att det inte ska uppmuntras till start av Laidback-trådar i övriga forumet.

Dessutom känns det motiverat att här återigen påpeka att Övrigt alltså inte är Laidback-aktig utan har precis samma krav på trådarna som andra delfora. En del verkar tro att det är fritt fram för chattande o.d. i Övrigt, vilket alltså inte är fallet.
Citera
2010-01-03, 12:12
Medlem
Targenors avatar
Citat:

Även om tråden skulle flyttas så förstår jag inte vad glädjen i det skulle vara för din del då du inte har tillgång till laidback ännu
Citera
2010-03-16, 23:58
Medlem
jag förstår inte var ligger laidback?

fick en tråd som skulle ha varit i laidback flyttad från Övrigt till papperskorgen

https://www.flashback.org/t1149028
Citera
2010-03-17, 00:01
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WladCorn
jag förstår inte var ligger laidback?

fick en tråd som skulle ha varit i laidback flyttad från Övrigt till papperskorgen

https://www.flashback.org/t1149028

Laidback ligger här.
https://www.flashback.org/f173

6 månader och > 200 inlägg behövs.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem