2010-09-15, 10:08
Medlem
snefyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Touché.

haha, tack för svaret
Citera
2010-09-15, 10:39
Medlem
Mhaels avatar
Kan det vara så att så många vill in till LB för att de har fått för sig att det är de låsta trådarnas paradis? Platsen dit deras låsta trådar flyttas? Borde mod vara ännu tydligare ( "Och nej, din tråd startas inte upp i LB automatiskt..")? Ska vi bara fortsätta att skratta när det händer? Varför skriver jag i frågor? Sov gott.
Citera
2010-09-15, 10:53
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mhael
Kan det vara så att så många vill in till LB för att de har fått för sig att det är de låsta trådarnas paradis? Platsen dit deras låsta trådar flyttas? Borde mod vara ännu tydligare ( "Och nej, din tråd startas inte upp i LB automatiskt..")? Ska vi bara fortsätta att skratta när det händer? Varför skriver jag i frågor? Sov gott.
Jo, det byggs väl upp en del förväntningar när en (i TS ögon skön) tråd låses med hänvisning till Laidback. Men det spelar ju ingen roll, tids nog kommer dom in där och ser hur det fungerar.
Citera
2011-02-24, 00:16
Medlem
fums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Laidback ligger här.
https://www.flashback.org/f173

6 månader och > 200 inlägg behövs.

Hur fungerar det här? Finns det fler kriterier än de som nämns här? Givet dem borde jag ha tillgång till Laidback, men så är icke fallet.

Är det så att man behöver PMa admin för att få tillträde?
Citera
2011-02-24, 00:20
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fum
Hur fungerar det här? Finns det fler kriterier än de som nämns här? Givet dem borde jag ha tillgång till Laidback, men så är icke fallet.

Är det så att man behöver PMa admin för att få tillträde?

Uppdateringen av rättigheter körs varje natt om jag förstått saken rätt. Har du inte fått tillgång till forumet om nån dag eller två så får du säga till.
Citera
2011-02-24, 00:28
Medlem
fums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Uppdateringen av rättigheter körs varje natt om jag förstått saken rätt. Har du inte fått tillgång till forumet om nån dag eller två så får du säga till.

Stort tack!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in