2010-03-17, 00:35
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Laidback ligger här.
https://www.flashback.org/f173

6 månader och > 200 inlägg behövs.

haha han har hetsat upp sina inlägg med 30 per dag för att få tillgång till LB för att sen få reda på 6mån regeln
Citera
2010-03-24, 20:42
Medlem
Thatsgroovymans avatar
Ramlade över denna tråden och kom att tänka på min tråd - https://www.flashback.org/t1141848
som blev låst för det finns en liknande i LB Så nu får jag vänta tills sommaren innan jag får skörda frukten ifrån någon annans plantage fastän att jag själv har planterat...
Citera
2010-03-24, 20:49
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsgroovyman
... Så nu får jag vänta tills sommaren innan jag får skörda frukten ifrån någon annans plantage fastän att jag själv har planterat...
Livet är hårt. Den som väntar på något gott väntar alltid för länge.
Citera
2010-03-25, 17:43
Medlem
vafan ngn sa till mig att man behövde ha 100 inlägg O.o vad är detta jag som har skrivit som fan för att få komma in till laidback och röka tråden fyfan besviken man blir då haha
Citera
2010-03-25, 17:53
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictorGBG
vafan ngn sa till mig att man behövde ha 100 inlägg O.o vad är detta jag som har skrivit som fan för att få komma in till laidback och röka tråden fyfan besviken man blir då haha

Jo tack, det märks på din historik...

Tidigare så var det 100 inlägg, det har blivit ändrat.
Citera
2010-03-25, 21:11
Medlem
ischs avatar
Citat:

Fortsätter du i den takten kanske det är dax för en KFK i samband med 200 inläggsdagen.
Citera
2010-03-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Jo tack, det märks på din historik...

Tidigare så var det 100 inlägg, det har blivit ändrat.
haha men jag skoja , men menar att det var ju 100 inlägg innan så trodde inte att dom hade ändrat men jaja så är det väl , får väl vänta tills jag kommit upp till 200 inlägg inget mer med det.
Citera
2010-03-25, 22:23
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
haha men jag skoja , men menar att det var ju 100 inlägg innan så trodde inte att dom hade ändrat men jaja så är det väl , får väl vänta tills jag kommit upp till 200 inlägg inget mer med det.

.. om det inte skulle till att höjas till 300 precis innan du når 200.
Citera
2010-03-25, 22:38
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
.. om det inte skulle till att höjas till 300 precis innan du når 200.

Vet du, jag fick just en jävligt bra idé som jag vill ha genomförd! Ska nog starta en tråd med en gång
Citera
2010-03-25, 22:42
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Vet du, jag fick just en jävligt bra idé som jag vill ha genomförd! Ska nog starta en tråd med en gång
Det hade varit ett jävligt dåligt förslag, hade bara främjat ännu mer posthoreri.
Jag tycker Laidback ska vara öppet typ den första månaden, så alla nyregg fattar att det inte är så jävla häftigt där inne.
Efter det stängs man ute igen, och får vänta 6 månader+200 inlägg, tror många hade tröttnat redan den första veckan faktiskt, för så jävla kul är inte LB.
Citera
2010-03-25, 22:50
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Det hade varit ett jävligt dåligt förslag, hade bara främjat ännu mer posthoreri.
Jag tycker Laidback ska vara öppet typ den första månaden, så alla nyregg fattar att det inte är så jävla häftigt där inne.
Efter det stängs man ute igen, och får vänta 6 månader+200 inlägg, tror många hade tröttnat redan den första veckan faktiskt, för så jävla kul är inte LB.

Jag var alltså inte seriös med inlägget Tycker 200 duger utmärkt. Man har trots allt ett halvår på sig att skriva 200 inlägg vilket duger gott och väl
Citera
2010-03-25, 23:02
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Jag var alltså inte seriös med inlägget Tycker 200 duger utmärkt. Man har trots allt ett halvår på sig att skriva 200 inlägg vilket duger gott och väl
Jag vet
Men jag är fan inte så oseriös med mitt förslag ändå, varför ska LB vara så "privilegierat" egentligen?
Varför ska det ligga någon skum mystik kring LB, som bara gör att nyreggade vill komma in där till varje pris?
Vill man tramsa och leka lekar finns det väl bättre siter för det?
Låt dom ta sig en titt, för ärligt talat är det inget speciellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in