2010-01-18, 16:21
Medlem
Roadrages avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6442807.ab

B.A hålls fortfarande bakom lås och bom av myndigheterna i Dominikanska Republiken. Den officiella anledningen sägs vara att han skall utvisas då han är dömd för brott i Sverige.

Känns lite märkligt tycker jag.

Jag ger mig fan på att de svenska myndigheterna ligger bakom. Dom vill säkert ha hem honom av någon anledning som dom inte vill redogöra för ännu.
Citera
2010-01-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6442807.ab

B.A hålls fortfarande bakom lås och bom av myndigheterna i Dominikanska Republiken. Den officiella anledningen sägs vara att han skall utvisas då han är dömd för brott i Sverige.

Känns lite märkligt tycker jag.

Jag ger mig fan på att de svenska myndigheterna ligger bakom. Dom vill säkert ha hem honom av någon anledning som dom inte vill redogöra för ännu.

Mycket märkligt hela storyn vad gäller dominikanska, samtidigt kan man spekulera i vem som tipsade polisen, och varför B blev kvar samtidigt som han tillåts prata med media från häktet.
Sju miljoner till den som ger tips undra vad de erbjuder för att ange vart en inblandad befinner sig?
Otroligt att inte båda blev hämtade direkt, frågan är vilka fler en polisen som spelar dubbelspel i ärendet och sprider desinformation via media.
Citera
2010-01-18, 17:52
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Men du har ju inte heller nåt vettigt att skriva jag har ju läst massa inlägg av dig där du bara om och om igen påpekar att man borde döda dom. Vilket jävla diskussionsvärde har det?!
När det rör det aktuella ämnet så hör inläggen till debatten och det får du acceptera vare sig du vill eller inte.
Citera
2010-01-18, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankakalle79
1 Jag har alltid rätt .

Att vara syrian underlätta men inte mer .
Ja D.M är seg och har lätt att knyta folk till sig men det är mest väldigt unga killar nu för tiden själva kärnan är borta . Du vet inte historian runt D.M och killarna därför kommer du aldrig förstå grejen med det här .

Sen överdriv inte Berno är inte så jävla stor

Berno är den person i Södertälje jag uppfattar som mest farlig. Han har inga spärrar. Det är väl allmänt känt att han spöade på både den ena och andra på Hall. Även det han torskade för med polisen som fick gratisskjuts i bilen är ju ngt som visar att han är helt galen.
Citera
2010-01-18, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bks75
Berno är den person i Södertälje jag uppfattar som mest farlig. Han har inga spärrar. Det är väl allmänt känt att han spöade på både den ena och andra på Hall. Även det han torskade för med polisen som fick gratisskjuts i bilen är ju ngt som visar att han är helt galen.

Håller med snubben borde utvisas för Svenska folkets säkerhet
Citera
2010-01-18, 21:48
Medlem
Nu är intervjun bortagen från Aftonbladet märkligt.
Citera
2010-01-19, 00:01
Medlem
Klarade sig Bülent A från att bli hemskickad till Sverige eller inte, någon som vet?
Citera
2010-01-19, 07:31
Medlem
Han är kvar
Citera
2010-01-19, 13:36
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-City
Mycket märkligt hela storyn vad gäller dominikanska, samtidigt kan man spekulera i vem som tipsade polisen, och varför B blev kvar samtidigt som han tillåts prata med media från häktet.
Sju miljoner till den som ger tips undra vad de erbjuder för att ange vart en inblandad befinner sig?
Otroligt att inte båda blev hämtade direkt, frågan är vilka fler en polisen som spelar dubbelspel i ärendet och sprider desinformation via media.
Inte bara jag som känner stanken av en råtta då med andra ord.
Citera
2010-01-19, 16:32
Bannlyst
Om man ar gripen utomlands for brott begagna pa hemmaplan far du oftast ha telefon och besok hur du vill. Antagligen har kvallstidningen ringt honom pa mobilen. Inget konstigt med det. oftast skiter dom totalt i om Sverige skulle vilja satta restriktioner pa personen i fraga innan utlamning. Annars brukar det funka med pengar.
Citera
2010-01-25, 18:35
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Vilka restauranger styr SB i Södertälje?
Citera
2010-02-05, 03:31
Medlem
Good-n-Nastys avatar
Tror det måste va det tråkigaste kriminella nätverk som finns i skandinavien, dessa människor har ingen stil, ingen image..ingenting. Svenskar -> MC, Juggar -> porrklubbar och torpeder, Albaner -> knarkmarknaden, arbetskraft(soldater)...Vad är syrianerna kända för? Inavel och mytomani, och sen har vi konstiga mord som sker på syrianer hela tiden, alltid nån spelskuld bakom det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in