2010-02-05, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Good-n-Nasty
...Vad är syrianerna kända för? Inavel och mytomani, och sen har vi konstiga mord som sker på syrianer hela tiden, alltid nån spelskuld bakom det också.

vad tror du de kan arbeta med då din pajas...kan det vara spelklubbar och automater, indrivningar, företag med mycket kontantbetalning
Citera
2010-02-05, 13:06
Medlem
svulles avatar
http://www.youtube.com/watch?v=dlAdIjuwzvI

Är det dessa? Jag är inte speciellt imponerad.
Citera
2010-02-08, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottarshog
Klarade sig Bülent A från att bli hemskickad till Sverige eller inte, någon som vet?

Han blev utvisad till Colombia.
Tror knappast svenska polisen vill ha tillbaka honom till sverige dom är nog glada om han håller sig borta.
Citera
2010-02-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
http://www.youtube.com/watch?v=dlAdIjuwzvI

Är det dessa? Jag är inte speciellt imponerad.

Styr Ken Ring gängen i hässelby?
Nej Iba är en mupp som langar lite hash och har en äldre bror som kanske är lite farlig. Annars är det bara wannabes i videon som inte har så mycket med SB att göra..
Citera
2010-02-12, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koriakus
Styr Ken Ring gängen i hässelby?
Nej Iba är en mupp som langar lite hash och har en äldre bror som kanske är lite farlig. Annars är det bara wannabes i videon som inte har så mycket med SB att göra..

Du menar yngre börder? Han är äldst har jag för mig.
Han kanske rappar skit men han e en riktig kriminell.
A största delen av dom kanske är wannabes men minst 4pers i videon är med i polisens novalista...dom som är maskerade är kriminella. Dom andra vet ej.
Citera
2010-02-17, 05:53
Bannlyst
Ha-ha kolla den totalt misslyckade dottern till en alkoliserad finsk stadkarring som star bland blattarna och forsoker passa in! Helt talanglost forsoker hon hanga med, snacka om felplacerad. 4st Nova markerade? Tyckte mest det sag ut som snorunga pa ungdomsgarden, men vad vet jag dom kanska har en juniorlista oxa
Citera
2010-02-17, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av globaltanalt
Ha-ha kolla den totalt misslyckade dottern till en alkoliserad finsk stadkarring som star bland blattarna och forsoker passa in! Helt talanglost forsoker hon hanga med, snacka om felplacerad. 4st Nova markerade? Tyckte mest det sag ut som snorunga pa ungdomsgarden, men vad vet jag dom kanska har en juniorlista oxa

HAHAHA..

Morsan är nog bra stolt nu när hennes dotter äntligen lyckats med sin "modellkariär" som hon jobbat på så länge.

Dax och Åke Gustavsson nästa.
Citera
2010-02-17, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Good-n-Nasty
Tror det måste va det tråkigaste kriminella nätverk som finns i skandinavien, dessa människor har ingen stil, ingen image..ingenting. Svenskar -> MC, Juggar -> porrklubbar och torpeder, Albaner -> knarkmarknaden, arbetskraft(soldater)...Vad är syrianerna kända för? Inavel och mytomani, och sen har vi konstiga mord som sker på syrianer hela tiden, alltid nån spelskuld bakom det också.
På vilket sätt skulle balkanfolket ha mer stil än syrianer?
Citera
2010-02-22, 00:28
Medlem
Finns tunga syrianer i stockholm som tillhör Södertäljefolket, kolla bara på Upplandsväsby...

Vilka ägde Restaurang Gerdas i Norrmälarstrand ???
En Restaurangbåt vid Preem
Citera
2010-03-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebigbadwolf
Finns tunga syrianer i stockholm som tillhör Södertäljefolket, kolla bara på Upplandsväsby...

Vilka ägde Restaurang Gerdas i Norrmälarstrand ???
En Restaurangbåt vid Preem

Intressant, vilka var det? Har du namn?
Citera
2010-03-20, 08:05
Bannlyst
Fan vad ni yrar! Ni vet inte ett skit här! Och ta bort den jävla listan på namnen! Ni är ute och cyklar finns det 10 dubbla av folk ni inte har med och vissa som står där ska inte ens vara med!
Radera listan!
Senast redigerad av VikingaGermanen 2010-03-20 kl. 08:07.
Citera
2010-04-04, 14:31
Medlem
KollaPolskis avatar
Hamnkrogen känns det som att dom äger iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in