2010-01-15, 17:01
Medlem
Eddy moussa är ju en lånehaj utöver "elit"-fotbollspelare kanske han hotat nån som var skyldig han pengar, och så hotade de tillbaks
Citera
2010-01-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabin
Eddy moussa är ju en lånehaj utöver "elit"-fotbollspelare kanske han hotat nån som var skyldig han pengar, och så hotade de tillbaks
Jaså? Finns det källa eller är det bara vad du hört?
Citera
2010-01-16, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroz
Jaså? Finns det källa eller är det bara vad du hört?

Källan är Jag dessutom kan du fråga i princip alla spelnarkomaner i tälje han lånar till extremt höga räntor
Citera
2010-01-16, 03:32
Medlem
Citat:
Källan är Jag dessutom kan du fråga i princip alla spelnarkomaner i tälje han lånar till extremt höga räntor

Kan börja med att fråga Gabi K, han fick stryk av kurden som dog. När han blev försenad med räntan till E.M.
Det vet hela Södertälje , kurden hade misshandlat flera av E.M´s kunder för försenade betalningar.
Citera
2010-01-16, 10:56
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
För att detta är ett forum där man debatterar om olika ämnen vare sig man gillar eller ogillar det aktuella ämnet. Har du inget vettigt att skriva låt då bli att skriva, eller är det åter dags för dina rövarhistorier? Hur mår din farbror förresten?

Men du har ju inte heller nåt vettigt att skriva jag har ju läst massa inlägg av dig där du bara om och om igen påpekar att man borde döda dom. Vilket jävla diskussionsvärde har det?!
Citera
2010-01-16, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnabelkeze
Kan börja med att fråga Gabi K, han fick stryk av kurden som dog. När han blev försenad med räntan till E.M.
Det vet hela Södertälje , kurden hade misshandlat flera av E.M´s kunder för försenade betalningar.

Eddy har vart i många konflikter skulle inte förvåna mig om han är nästa att bli skjuten.
Citera
2010-01-17, 09:13
Medlem
Bukizs avatar
Är detta Södertälje killar?

http://www.dominicancentral.com/news...153a0c975feb15
Citera
2010-01-17, 10:47
Bannlyst
Citat:

Kurden av han Zigge va?

Varför ville han som invandrare och med noll mc intresse bli medlem i X-Team?
Citera
2010-01-17, 11:24
Medlem
Citat:

Haha, har den jävla soppan fortfarande inte lärt sig att han inte ska spela(om det nu är samma Gabi K)!?! Såg den idioten stå och spela bort sin farsas pengar en gång för måånga år sen. Har för mig att han skulle åka och köpa en bil åt sin farsa, men på vägen dit "råkade" han hamna vid black jack bordet som fanns på Kringlan vid den tiden. Han stod och tjöt och bad om att få spela under bordet för att kunna vinna tillbaka sina/farsans pengar. Riktigt patetiskt! Jag blev fan äcklad, jag likdrar fan sånt beteende med att sätt nålen i armen. Det fanns en annan stjärna på den tiden som, för sitt eget bästa, t om vad portad vid de borden. Syrian vid namn Peter S.

Trots att jag inte kände killen så börjar jag nästan tycka det var synd att Sigge strök med. När han utförde sådana välgärningar menar jag.
Citera
2010-01-17, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bukiz
Är detta Södertälje killar?

http://www.dominicancentral.com/news...153a0c975feb15

Bulent där på bilden skulle jag kalla "ledaren" av Syrianska nätverket. Bulent Aslanogoulu så ja han är från tälje

misstänkte att han kanske var inblandad i rånet då jag läste att Charbel Charro vart gripen det är en kusin till Bulent från Norsborg.

Och om Bulent är inblandad skulle det inte förvåna om även Berno är inblandad då han är Bulents närmaste man
Citera
2010-01-17, 13:00
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Bulent där på bilden skulle jag kalla "ledaren" av Syrianska nätverket. Bulent Aslanogoulu så ja han är från tälje

misstänkte att han kanske var inblandad i rånet då jag läste att Charbel Charro vart gripen det är en kusin till Bulent från Norsborg.

Och om Bulent är inblandad skulle det inte förvåna om även Berno är inblandad då han är Bulents närmaste man
Som jag har fattat det så är inte Bulent inblandad i rånet, utan han var bara en bonus i och med att han var på samma plats som Safa när denne greps. Nu behöver ju det inte betyda att han inte har något med rånet att göra, men det skall inte vara därför han greps.
Senast redigerad av Roadrage 2010-01-17 kl. 13:02.
Citera
2010-01-17, 19:39
Medlem
Enligt aftonbladet var det bara 30-åringen som fblev hämtad av svensk polis
Och Bulent verkar inte vara lyst i sverige snarare håller han sig undan från någon bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in