Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-30, 18:44
  #1
Medlem
Jag vet det finns ett flertal trådar ang fartkameror osv
men vill gärna bryta lös detta till en egen tråd då jag pga av att jag själv blev fotograferad av en kamera i kraftigt regn.

1 vecka efter fototillfället står det nämligen att läsa på text tv att bara ca 20% eller nått av bilderna används pga just regn/snö.

Hur lång tid brukar det ta efter fortkörning och kamera innan man får hem brev?
Det var ca 1 månad sedan jag körde förbi kameran och än har jag ej fått hem nått.

tacksam för svar.

Ska man få 2k i böter bör man ju ligga lite lågt med nyårsfyrverkerier och annat
Citera
2009-12-30, 18:46
  #2
Medlem
dannekerrors avatar
tjaa, hur mycket regnade det? Jag tippar på att du har klarat dig om det spöregnade
Citera
2009-12-30, 18:51
  #3
Medlem
Krypskytts avatar
Jag skulle nog tro att det är lugnt för din del, det var det iallafall för min del när det regnade, och då ösregnade det inte ens!
Citera
2009-12-30, 19:03
  #4
Medlem
Det spöregnade vid tillfället och jag hade nyinstallerat 100watts heljus som jag testade därav brast min uppmärksamhet.. skitlampor kan man tycka om man ser till resultatet haha men nä dom lyser som attan och mina ögon var längre bort efter horisonten för o kolla skillnaden
Citera
2009-12-30, 22:17
  #5
Medlem
nej de underkänner inte alla regnbilder automatiskt men det känns som att du ar stor chans att klara dig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback