2010-03-05, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
I tråden om det brottet står inget om att han skulle vara syrian, snarare från Balkan. https://www.flashback.org/t1138806 Namnet tyder på det också, likaså namnet Hrustic. Varför tror Du att han är syrian?
Vad skulle sambandet med N vara? Var denne 63-åring på samma fest som N? Stötte han på N, blev dissad, dödade N och nu har N:s släktingar hämnats? Jag tror iaf inte det.

Min första reaktionen var bara att två mord i Hjällbo på kort tids mellanrum lät lite misstänksamt men sorry jag fel
Citera
2010-03-05, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gazpo

Vi märker att du har fått en kuk i röven av en Syrian eller kanske inte fått, nåt ag har du mot Syrianer i allafall, Bara för det så behöver du inte hålla på och förstöra tråden här. Diskutera detta i en annan tråd.

Där har du fel unge man, snarare tvärtom det är jag som har stämplat på några syrianer från er huvudstad Södertälje dock var det kvinnofolket
Men jag förstår att det svider för er när sanningen om ert "fina rykte" kommer fram
Citera
2010-03-08, 00:50
Bannlyst
Verkligen kända personer som bor i Hjällbo...! Jag menar, vem hade trott att både Nelson Mandela och Elvis Presley bor där?

Sedan uppmanar jag både Gazpo och Hammu att ta er rasism till I&I-forat istället, av respekt för Nancy och hennes familj och vänner...!

Inget nytt angående "Mandela" som sitter häktad - har de inte knäckt honom än?

R.I.P. Nancy!

YNWA
Citera
2010-03-10, 21:13
Medlem
Naknochs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammu

Den nya generationer av syrianer väljer hellre kriminella sätt att tjäna pengar på än att hjälpa farsan på pizzerian eller kiosken. Deras kriminella verksamhet bygger mycket på knark, våldsbenägna och kan använda skjutvapen. De har inte bara hat mot muslimer utan tål inte ens att få nobb av en svensk tjej
Syrianer: "Svennehora" nedslagen av 20-25 invandrarkillar

Därför tror jag att det kan vara mycket väl hedersmord genom att hon blev förälskad i en somalier som jag beskrev tidigare, hon var typ hans kk, släkten kom på henne och de tål inte att hon tar i mot en stor svart muslimsk kuk så valde de att likvidera henne

Men ärligt talat muslimer och övriga folkgrupper som har drabbats av syrianer har hall rätt att hämnas mot dessa parasiter. Dock så försvarar jag fortfarande inte det här mordet men jag förstår vreden på somalierna OM det skulle vara de som ligger bakom mordet men jag tror i första hand på hedersmord...

Du, jag har väldigt många syrianska/assyriska vänner. Sen att de inte hjälper till farsan är ren bullshit!! De flesta syrianer jag känner TVINGAS hjälpa till föräldrarna med allt, eller tvingas till en bra utbildning. Sen finns det självklart undantag, langare känner jag gott och väl om.

Du ska heller inte ha så mycket hat mot denna folkgrupp, för du verkar inte kunna ett skit om dem.
Själv har jag haft mycket problem med kurder och araber i mitt område, samma gäller andra vänner.
Dessa kurder och araber i mitt område är sjukt mycket värre i mina ögon än syrianer i Göteborg.
Kan tänka mig hur syrianer är i södertälje, finns många där.
Här jag bor finns det VÄLDIGT många araber och kurder, och de flesta brotten här sker av kurder och araber, och inte syrianer/assyrer, balkan folk, somalier osv.
Citera
2010-03-21, 01:37
Medlem
jamssons avatar
http://gt.expressen.se/nyheter/1.192...30-arig-kvinna.

Citat:
Åklagarna förtegna om mordet på Nancy och våldet mot 30-årig kvinna
GÖTEBORG. Utredningarna kring mordet på Nancy Tavsan, 18, och den kvinna i 30-årsåldern som utsattes för grovt våld i centrala Göteborg fortsätter. Men de båda åklagarna är mycket förtegna.
Citat:
Utredningen kring detta brott ledde fram till en 21-åring som anhölls den 25 januari i år och som nu sitter häktad. 21-åringen bor i samma område som Nancy Tavsan och var också med på samma fest som Nancy natten den 29-30 december.
Våldsam mot kvinnor

Han är tidigare dömd för våld mot kvinnor. Utredningen är i det närmaste färdig, det fattas bara någon eller några redovisningar av teknisk art.
Hur den 30-åriga kvinnan mår i dag vill Kristina Ehrenborg-Staffas in uttala sig om.

Undrar vad som är på "G"? Börjar vi närma oss ett avslut... Hoppas det.

M.V.H.
jamsson.
Senast redigerad av jamsson 2010-03-21 kl. 01:40.
Citera
2010-03-21, 06:15
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
http://gt.expressen.se/nyheter/1.192...30-arig-kvinna.

Undrar vad som är på "G"? Börjar vi närma oss ett avslut... Hoppas det.

M.V.H.
jamsson.

Man kan konstatera att i Göteborg håller polis/åklagare käften om saker som ej ska komma ut.
Citera
2010-03-21, 10:08
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hammu
Just nu har en äldre man blivit kidnappad i Hjällbo troligen en Syrian har hittats senare död. En släkt till honom vid namn Elvis Hrustic berättar…
Tror ni att det har ett samband med Nancy mordet?
Märkligt slump tycker jag!
http://www.gp.se/gptv?path=gptv.abcd...er_main_105292

Enligt ratsit finns det 38 personer med efternamnet Hrustic i Göteborg. En av dessa, Edin Hrustic, sitter häktad för en överfallsvåldtäkt i Kortedala för en vecka sen. Inte ett alltför vanligt efternamn.. Fick mig att reagera iallafall.
Citera
2010-03-21, 10:13
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imonlysixteen
Enligt ratsit finns det 38 personer med efternamnet Hrustic i Göteborg. En av dessa, Edin Hrustic, sitter häktad för en överfallsvåldtäkt i Kortedala för en vecka sen. Inte ett alltför vanligt efternamn.. Fick mig att reagera iallafall.
Ungefär samma ålder som N. Bor en halvmil från N. Bild: http://politisktinkorrekt.info/wp-co...10/03/Edin.jpg
Var han på festen? Någon som vet? Känns han igen?

Edit: Lagt till bilden.
Senast redigerad av Quarrel 2010-03-21 kl. 10:58.
Citera
2010-03-21, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imonlysixteen

Hela familjen är kriminell.
Citera
2010-03-21, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hashiisch
Hela familjen är kriminell.
Helt riktigt! Belastningsregistret är fullknökat med efternamnet "Hrustic".....
Citera
2010-03-24, 06:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badodds
Har hela tiden "vetat" att det är en khatätande och IQ-befriad somalier som är skyldig - om någon vecka får vi bekräftelse på att jag har rätt...!
Är åtal på gång?
Citera
2010-03-24, 11:59
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Är åtal på gång?

Vet inte, men polisen har varit tyst som muren. Så rent spontant känns det som att något är på "g". Inte ens en viskning har kommit ut. Hermetiskt tillslutet, det indikerar att man har givit sig fan på att sy dit "någon". Om det är vår käre Somalier eller någon annan skall jag låta vara osagt, men det känns onekligen som att man jobbar stenhårt i det tysta. Men för den sakens skull så får folk inte låta bli att lämna in tips till polisen. 114 14 är numret man skall ringa om man vet något, allt är viktigt.

Tänk på Nancy. R.I.P.

M.V.H.
jamsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in