Citat:
Ursprungligen postat av Hammu
Den nya generationer av syrianer väljer hellre kriminella sätt att tjäna pengar på än att hjälpa farsan på pizzerian eller kiosken. Deras kriminella verksamhet bygger mycket på knark, våldsbenägna och kan använda skjutvapen. De har inte bara hat mot muslimer utan tål inte ens att få nobb av en svensk tjej
Syrianer: "Svennehora" nedslagen av 20-25 invandrarkillar
Därför tror jag att det kan vara mycket väl hedersmord genom att hon blev förälskad i en somalier som jag beskrev tidigare, hon var typ hans kk, släkten kom på henne och de tål inte att hon tar i mot en stor svart muslimsk kuk så valde de att likvidera henne
Men ärligt talat muslimer och övriga folkgrupper som har drabbats av syrianer har hall rätt att hämnas mot dessa parasiter. Dock så försvarar jag fortfarande inte det här mordet men jag förstår vreden på somalierna OM det skulle vara de som ligger bakom mordet men jag tror i första hand på hedersmord...
Du, jag har väldigt många syrianska/assyriska vänner. Sen att de inte hjälper till farsan är ren bullshit!! De flesta syrianer jag känner TVINGAS hjälpa till föräldrarna med allt, eller tvingas till en bra utbildning. Sen finns det självklart undantag, langare känner jag gott och väl om.
Du ska heller inte ha så mycket hat mot denna folkgrupp, för du verkar inte kunna ett skit om dem.
Själv har jag haft mycket problem med kurder och araber i mitt område, samma gäller andra vänner.
Dessa kurder och araber i mitt område är sjukt mycket värre i mina ögon än syrianer i Göteborg.
Kan tänka mig hur syrianer är i södertälje, finns många där.
Här jag bor finns det VÄLDIGT många araber och kurder, och de flesta brotten här sker av kurder och araber, och inte syrianer/assyrer, balkan folk, somalier osv.