2012-09-30, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Detta låter som drömmen.

Du är väl den största fisken på detta forum så varför sa du så för
Citera
2012-10-01, 16:34
Medlem
VanligKille123s avatar
Det är ganska mycket snack om riggen har jag märkt 2-3 sidor tillbaka, någon mer som tror på Cash Out-riggen? dvs att man alltid direkt efter varje cash out springer ca 15-25 BI under EV
Citera
2012-10-02, 12:44
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanligKille123
Det är ganska mycket snack om riggen har jag märkt 2-3 sidor tillbaka, någon mer som tror på Cash Out-riggen? dvs att man alltid direkt efter varje cash out springer ca 15-25 BI under EV

Beskriv:

1) Varför det skulle finnas en sån rigg
2) Hur algoritmen som skulle styra en sån rigg ser ut (åtminstone i grova drag)
Citera
2012-10-02, 13:16
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanligKille123
Jag tror rykten om en sådan rigg har sin enkla förklaring. Dom som drabbas är småspelare med små bankrullar, troligen för små för att ens kallas bankrulle(givetvis syftar jag inte på någon flashbackare som lägger till några nollor efter de faktiska summorna, finns väl ingen här som spelar med mindre rulle än 25000). När dom tar ut $100 och har typ $14,05 kvar så spelar dom givetvis försiktigare och foldar allt utom nötterna och på så sätt förlorar dom "15-25 BI"(eg $14,05) efter sitt uttag, och givetvis så är det inte spelaren som det är fel på utan förlorar man så handlar det om rigg*...

* - eller för mycket fisk, så mycket fisk att man drunknar, fast det kan hända på riktigt, det är ingen rigg.
Citera
2012-10-02, 17:06
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Beskriv:

1) Varför det skulle finnas en sån rigg
2) Hur algoritmen som skulle styra en sån rigg ser ut (åtminstone i grova drag)

PokerStars har ju riktigt många anställda som bara sitter och trycker på riggknappar hela dagarna. Tänk tomteverkstad, där har vi en ungefärlig bild.
Citera
2012-10-02, 17:30
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
PokerStars har ju riktigt många anställda som bara sitter och trycker på riggknappar hela dagarna. Tänk tomteverkstad, där har vi en ungefärlig bild.

Det är ju precis det jag alltid misstänkt! Dom sitter och följer liret i realtid och väljer sen ut offer som ska få smaka på riggen (typ allin pre med AA mot 72off och torsk rivrat tvåpar). Och så sitter dom och skrattar så att dom kissar på sig. Pokerstars har inkontinensskydd som anställningsförmån.
Citera
2012-10-15, 14:44
Medlem
0ldMans avatar
Har väntat 22 h på svar från mitt mejl nu, är det vanligt?
Citera
2012-10-16, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Har väntat 22 h på svar från mitt mejl nu, är det vanligt?

inte om ditt svar inte kräver svar av en specialavdelning. Prova skicka ett mail och fråga vad som hänt med ditt tidigare mail.
Citera
2012-10-16, 07:55
Medlem
0ldMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
inte om ditt svar inte kräver svar av en specialavdelning. Prova skicka ett mail och fråga vad som hänt med ditt tidigare mail.
Okej, jo kontot hade blivit fryst så nu var jag tvungen att skicka in körkortsbild vilket jag gjorde. Det är nog därför det dröjer.

Fick svar nu att mitt körkortsbild hade godkänts men de ville ha en räkning också. Nu blev jag lite nojig att jag kanske inte har använt mitt riktiga namn/personnummer osv när jag registrerade mig. Hade de redan nu sagt till om det i så fall?
Senast redigerad av 0ldMan 2012-10-16 kl. 08:30.
Citera
2012-10-16, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0ldMan
Okej, jo kontot hade blivit fryst så nu var jag tvungen att skicka in körkortsbild vilket jag gjorde. Det är nog därför det dröjer.

Fick svar nu att mitt körkortsbild hade godkänts men de ville ha en räkning också. Nu blev jag lite nojig att jag kanske inte har använt mitt riktiga namn/personnummer osv när jag registrerade mig. Hade de redan nu sagt till om det i så fall?
Det är nog ingen fara, alla behöver skicka in ID och räkning innan de gör uttag.
Citera
2012-10-16, 18:45
Bannlyst
"Spela överallt med pokerstars mobile" - Rafa Nadal

Citera
2012-10-17, 23:34
Medlem
jag började precis spela på pokerstars och har tagit mig till några turneringar på söndag via satellites, min fråga är hur hittar jag turneringarna? Får jag påminnelser innan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in