2012-12-18, 21:24
Medlem
De ger dig en sämre kurs helt enkelt och "tar betalt" för sina kostnader. Om du har Moneybookers eller Neteller med USD som kontovaluta tar Stars inte en cent i avgift av dig.
Däremot gör MB eller Neteller det istället.

Räkna med att tappa 1.5-3% av värdet av dina dollar innan du har fått över det i SEK på ditt bankkonto.
Citera
2012-12-18, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
De ger dig en sämre kurs helt enkelt och "tar betalt" för sina kostnader.

Och hur många procent rör det sig om? Valutakursen kan ju inte de styra. Om svenska kronan är stark borde man väl få mer pengar?

För är det stora summor man ska ta ut så kan det ju vara ganska stora summor avgift som de tar?
Citera
2012-12-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infensus
Och hur många procent rör det sig om? Valutakursen kan ju inte de styra. Om svenska kronan är stark borde man väl få mer pengar?

För är det stora summor man ska ta ut så kan det ju vara ganska stora summor avgift som de tar?

Svar ja. Som skydd för att inte råka ut för valutaspekulering.
Citera
2012-12-29, 11:52
Bannlyst
Är det någon som kommer spela Aftonbladets turnering ikväll? $11 kostar den, $1500 guranteed.
Citera
2012-12-29, 20:10
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OMGClayAiken
Är det någon som kommer spela Aftonbladets turnering ikväll? $11 kostar den, $1500 guranteed.
Turre ID?
Citera
2012-12-30, 20:16
Medlem
ekeroth4presidents avatar
Vad fan händer? Laggar för fler?
Citera
2012-12-30, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekeroth4president
Vad fan händer? Laggar för fler?

Om pokerstar laggar en söndagskväll kan du utgå ifrån att det är samma för alla.
Citera
2013-01-01, 13:45
Medlem
SithBoboSiths avatar
Slutade dom med 100K Depositor Freerolls vid nyår? Ser inga nya men promoten finns kvar på sidan.
Citera
2013-01-01, 17:39
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Slutade dom med 100K Depositor Freerolls vid nyår? Ser inga nya men promoten finns kvar på sidan.
Nu är dom tillbaka. Jag brukar börja med att spela en och se om jag har med eller motrigg för dagen, plus att ibland vinner man typ 33 cent och minskar de övriga förlusterna.

I år har jag gått 100% back, inte en enda ITM, svårslagen fisk jag.
Citera
2013-01-01, 20:09
Medlem
serotonins avatar
Har problem med stars nu. Kan inte spela med real money eftersom klienten tydligen fått för sig att jag spelar från något annat land än Sverige. Supporten svarade att det är något strul med min internetleverantör (3). Finns det någon annan med 3 som leverantör som har samma problem?
Citera
2013-01-01, 20:44
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
Har problem med stars nu. Kan inte spela med real money eftersom klienten tydligen fått för sig att jag spelar från något annat land än Sverige. Supporten svarade att det är något strul med min internetleverantör (3). Finns det någon annan med 3 som leverantör som har samma problem?
Spelar du med appen? Verkar som jag har en svensk på bordet som spelar med appen och mobilt bredband, han kan inte spela utan allt bara strular, "ej ansluten" till han timar ut och sen ansluter men kan inte göra nåt, varje hand.
Citera
2013-01-01, 20:51
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Spelar du med appen? Verkar som jag har en svensk på bordet som spelar med appen och mobilt bredband, han kan inte spela utan allt bara strular, "ej ansluten" till han timar ut och sen ansluter men kan inte göra nåt, varje hand.

Nej, spelar med vanliga. Fan är sjukt spelsugen, finns det ingen med 3 här som kan göra ett test: Logga in, gå till cashier och klicka "Buy chips" och kolla om detta kommer upp: "We are sorry, Poker Stars do not allow deposits in your area".

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in