Samtidigt så verkar ju Linda vara en "vanlig tjej" som både gillade och ville medverka i porr. Av det intryck hon förmedlat via intervjuer/websidan/filmer o.s.v så tycker jag att hon verkar helt okej.
Definitivt tillhörande de 5% av tjejerna inom porr som både gillar vad de gör/gjorde och som inte lät det fullständigt stiga en åt huvudet. Till andra porrtjejer som sticker ut på det positiva sättet räknar jag exempelvis Asia Carrera och Silvia Saint.
Samtidigt så verkar ju Linda vara en sympatisk tjej som ville göra porr. Av det intryck hon förmedlat via intervjuer/websidan/filmer o.s.v så tycker jag att hon verkar helt okej.
Definitivt tillhörande de 5-10% av tjejerna inom porr som både gillar vad de gör/gjorde och som inte lät det fullständigt stiga en åt huvudet. Till andra porrtjejer som sticker ut på det positiva sättet räknar jag exempelvis Asia Carrera och Silvia Saint.
Fan så annorlunda att ha varit porrstjärna egentligen! Tänk er att, som Linda, efter avslutad karriär knalla in på Arbetsförmedlingen och sätta sig ned mer en handläggare där. "Jaha, vad har du haft för jobb tidigare då?"
Bara att Linda bor kvar i Sverige tycker jag är strongt. Måste vara lite jobbigt att bli igenkänd hela tiden.
Ja det är väl ett av dom valen man får ta, alla vill ha porr, men när det kommer till kritan att du själv är en p-skådis så ska du smutskastas av samhället för att det inte är ett "korrekt" yrke...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!