• 1
  • 2
2004-02-09, 10:45
Medlem
Eller vad hon har för efternamn i porrfilmerna.

Jag är med på ett annat forum och har pratat med henne nu... Så här är svaret på vad hon gör nu....

"Jo, jag har slutat med porr, jag pluggar numera. Företagsekonomi med sikte på att bli revisor."

Det har dröjt lite men jag är inte här inne så ofta så därför...
Citera
2004-02-09, 10:48
Bannlyst
På smygis?
Citera
2004-02-09, 14:00
Bannlyst
Någonting säger mig att jag inte skulle låta Linda Thorén ha hand om min bokföring...

Kalla det fördomar om Ni vill...

// Roger P.
Citera
2004-02-09, 14:05
Medlem
Reine Röksvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Någonting säger mig att jag inte skulle låta Linda Thorén ha hand om min bokföring...

Kalla det fördomar om Ni vill...

// Roger P.

Skojar du?.....jag tror stenhårt på hennes nya "karriär"..
Citera
2004-02-09, 14:19
Medlem
Samtidigt så verkar ju Linda vara en "vanlig tjej" som både gillade och ville medverka i porr. Av det intryck hon förmedlat via intervjuer/websidan/filmer o.s.v så tycker jag att hon verkar helt okej.

Definitivt tillhörande de 5% av tjejerna inom porr som både gillar vad de gör/gjorde och som inte lät det fullständigt stiga en åt huvudet. Till andra porrtjejer som sticker ut på det positiva sättet räknar jag exempelvis Asia Carrera och Silvia Saint.
Citera
2004-02-09, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gneten
Samtidigt så verkar ju Linda vara en sympatisk tjej som ville göra porr. Av det intryck hon förmedlat via intervjuer/websidan/filmer o.s.v så tycker jag att hon verkar helt okej.

Definitivt tillhörande de 5-10% av tjejerna inom porr som både gillar vad de gör/gjorde och som inte lät det fullständigt stiga en åt huvudet. Till andra porrtjejer som sticker ut på det positiva sättet räknar jag exempelvis Asia Carrera och Silvia Saint.
Ingrid! Ingrid! Ingrid!
Citera
2004-02-09, 14:45
Medlem
Kalle Es avatar
Jag skulle vilja ha en revisor som har problem med anus efter förmycket gökande. Bra reklam
Citera
2004-02-09, 14:51
Medlem
Fan så annorlunda att ha varit porrstjärna egentligen! Tänk er att, som Linda, efter avslutad karriär knalla in på Arbetsförmedlingen och sätta sig ned mer en handläggare där. "Jaha, vad har du haft för jobb tidigare då?"

Bara att Linda bor kvar i Sverige tycker jag är strongt. Måste vara lite jobbigt att bli igenkänd hela tiden.
Citera
2004-02-09, 17:42
Awaiting Email Confirmation
Ja det är väl ett av dom valen man får ta, alla vill ha porr, men när det kommer till kritan att du själv är en p-skådis så ska du smutskastas av samhället för att det inte är ett "korrekt" yrke...

Aja... hon är en tuff brutta :P
Citera
2004-02-09, 18:54
Medlem
Locco Roccos avatar
Jag pratade med John Holmes på ett annat forum, och han håller tydligen på att utbilda sig till läkare.
Citera
2004-02-09, 19:00
Medlem
Nidstangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle E
Jag skulle vilja ha en revisor som har problem med anus efter förmycket gökande. Bra reklam

Som Amerikanerna säger: Maybe she won't be so anal about details...
Citera
2004-02-09, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locco Rocco
Jag pratade med John Holmes på ett annat forum, och han håller tydligen på att utbilda sig till läkare.

Jag visste inte att det fanns forum där man kunde prata med folk på andra sidan. Han dog nämligen i AIDS 1988.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in