Citat:
Ursprungligen postat av
grekkoz1
Nej, mitt inlägg handlade inte om purfärska bilder utan uppföljning på om hon led utav en sjukdom eller om hon tagit skada på något sätt.
Det fanns ett rykte sedan tidigt att hon hade haft så mycket analsex att hon skapat någon form av muskelskada i ändtarmen eller självaste ringmuskeln.
"Ursprungligen postat av kinky_M
Hon blev sjuk och fick lägga ned karriären.
Svinet Rocco hade dock inget med det att göra.
Att man blir slapp av ta emot en stor är givetvis bara struntprat."...
..."Ursprungligen postat av Skaraboo
Vad menar du med att hon blev sjuk ?"...
..."Ursprungligen postat av ettanollan
Undrar jag med! Inga nya bilder på henne?"
Det fanns även en annan tjej vid namn Amee Donovan som var rätt populär bland inbitna porr-konnänsörer, både för att hon hade en bra kroppsform, medelstora tuttar, normal bred höft, och något mjuk hud, samt vackert ansikte och fullt rödhårig.
Men även hon fick en stämpel av att han blivit spräckt i arslet.
Detta är och var sant, hon fick åka över ifrån USA till Europa för operation då det hade blivit värre än vad hon initialt trodde, nu så där 25 år senare är hon helläkt sist jag kollade upp henne.
Rocco har bevisligen trasat sönder en del bakar, vilket stolt har visats upp.
Är dock ingen expert på sådana skador ... Det kanske läker?
På senare tid har flera flickor klivit fram i intervjuer och vittnat om en omild och oönskad behandling.
Detta gjorde att Rocco försvann från sin egen hemsida, liksom det mesta av hans material på nätet.
Scenen med Linda och Rocco finns emellertid fortfarande på nätet, och det ser inte helt bekvämt ut.
Det kanske är läge för en Linda Thoren-biografi, där alla äventyr och mysterier reds ut ...
Intresset verkar fortfarande intakt, likt en upprättstående flaggstång.
En (enligt egen utsago på FB) bekant till henne (på 90-talet) skrev i diverse trådar förr.
Han kanske vet vad som hände.