Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungsindian
Fiska utan fiskekort är brottsligt
Det var ju kanske inte avgiftsbelagda aktiviteter jag letade efter. Tror inte det räknas som brottsligt heller, är väl jämförbart med felparkering.
Fiska går att göra utan fiskekort dessutom på vissa ställen.
Tänk mer körkort, vapenlicens, flygcertifikat osv.
Tack ändå!