2013-07-25, 17:07
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Steam firar tio år i september.
Det är inte nödvändigtvis så att de kommer att ha en rea då, men sannolikheten för det torde vara ganska god.

Det blir garanterat någon form av firande. Tack för tipset.
Citera
2013-07-26, 01:52
Medlem
PUSClFERs avatar
Darksiders och Darksiders II är prissänkt med 80% på Steam.
Darksiders kostar 3,99€ medan Darksiders II kostar 9,99€. Jag har inte provat spelen själv, men jag har hört mycket gott om tvåan. Erbjudandet räcker över helgen; jag återkommer när jag bildat en personlig uppfattning om spelet.
Citera
2013-07-26, 02:36
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Darksiders och Darksiders II är prissänkt med 80% på Steam.
Darksiders kostar 3,99€ medan Darksiders II kostar 9,99€. Jag har inte provat spelen själv, men jag har hört mycket gott om tvåan. Erbjudandet räcker över helgen; jag återkommer när jag bildat en personlig uppfattning om spelet.
Hmmm, jag har hört mycket negativt om 2an...
Citera
2013-07-26, 13:00
Medlem
danunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
Hmmm, jag har hört mycket negativt om 2an...

Jag tycker att Darksiders II var mycket bättre än ettan, öppen värld, utrustningar att byta och rent bara jävligt kul!
Hade en instance som buggade för mig, så jag inte kunde ta mig in efter att alla questar var gjorda där, vilket var sjukt störande då jag saknade 1(!!) collectible.. och föga oväntat var den där inne
Men annars har jag nog inget att klaga på.

Kan passa på att tipsa om Torchlight 2, vet inte vad priset ligger på nu men gillade man diablo 2 och liknande spel så är det klockrent! Ligger bara på en ~30h spel tid men är helt hookad än så länge!
Citera
2013-07-26, 23:27
Medlem
Det här är 100% off topic men GOG.com har fina reor under sommaren och mycket av utbudet liknar steam
Citera
2013-07-27, 00:10
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Det här är 100% off topic men GOG.com har fina reor under sommaren och mycket av utbudet liknar steam

Tips på bra spel som är på rea där?
Citera
2013-07-27, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko

svårt att hålla med, mest bara indieskitspel som säljs å reas ut, inte direkt några enligt mig större/bättre släpp
Citera
2013-07-27, 02:04
Medlem
PUSClFERs avatar
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl går för 1,74€ på Steam just nu. Det beskrivs av många som en bättre version av Fallout 3. Otroligt spelvärt spel - särskilt med tanke på priset. Grafiken kan kännas en aning uråldrad, men om man kan bortse från det har man definitivt något att se fram emot.
Citera
2013-07-27, 02:11
Medlem
Jag har lirat wow väldigt länge med mycket bra kompisar som man har kört igenom endel spel med.
wow var underabart, då var alla med. man hade askul...

nu är man för gamal och det kommer inte hända igen att man har samma feta upplevelse som man hade i wow... så well RIFT är det bästa mmorpg spelet jag spelat (konkuerar med wow SÅKLART) men alltså allt folk som tvekar på rift borde köpa det.. jag har haft långt mycket roligare i Rift än i wow men tyvärr har alla polare slutat lira å mmorpg är inte lika kul längre så då tröttnar man.... men om jag personligen hade fått välja spel (utan att tänka på vad kompisar är kul) hade Rift gått före wow.. å då har jag endå spenderat xxx antal timmar på båda spelen.

Rift har utveckare som lyssnar på communityn, det är guld värt.

Bra skrivit i helt fel tråd såg jag nu.... (visste inte vilken tråd jab var inne i)

men i den här tråden kommer jag fortsätta att rekomendera Torchlight II, awesome spel på alla sätt å vis.... Som diablo 3 fast bättre på nåt sätt....
Senast redigerad av stribb 2013-07-27 kl. 02:14.
Citera
2013-07-27, 02:12
Bannlyst
Citat:
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl går för 1,74€ på Steam just nu. Det beskrivs av många som en bättre version av Fallout 3. Otroligt spelvärt spel - särskilt med tanke på priset. Grafiken kan kännas en aning uråldrad, men om man kan bortse från det har man definitivt något att se fram emot.
Instämmer på det. En av mina bästa spelupplevelser med reservation för läsarens öppna, personliga åsikt.
Citera
2013-07-27, 14:23
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Instämmer på det. En av mina bästa spelupplevelser med reservation för läsarens öppna, personliga åsikt.

Det såg intressant ut och för 15kr var det ju det köpet ett måste.

Hur bra är S.T.A.L.K.E.R Clear Sky & Call of Pripyat
Citera
2013-07-27, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Det såg intressant ut och för 15kr var det ju det köpet ett måste.

Hur bra är S.T.A.L.K.E.R Clear Sky & Call of Pripyat
Har inte spelat uppföljarna men jag tror inte de håller samma mått för att vara ärlig. Kanske Pripyat men inte Clear Sky. har fått för mig det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in