2013-12-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Left 4 Dead 2 gratis på Steam.

Steam verkar ligga nere just nu. Många som nappade på gratis Left 4 Dead 2?
Citera
2013-12-25, 20:26
Medlem
ApaOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HendrixSantana
Haha tänkte samma själv Jag själv har redan LFD2 men ska nog tjata lite på polarna så kan man lira
Citera
2013-12-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HendrixSantana

Jag kom in och började ladda ner det, gick i 9 mb först sen efter bara nån minut gick de ner på 20kb/s , ligger på 50 nu.

Som att vara tillbaka på 90-talet.
Senast redigerad av 8332 2013-12-25 kl. 20:36.
Citera
2013-12-25, 20:40
Medlem
Treants avatar
Stämmer det att man måste installera L4D2 för att det ska vara kvar imorgon?.. jag har aktiverat det så att det finns i mitt library, det borde väl räcka?
Citera
2013-12-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treant
Stämmer det att man måste installera L4D2 för att det ska vara kvar imorgon?.. jag har aktiverat det så att det finns i mitt library, det borde väl räcka?

tror nog det räcker så länge det står play och inte purchase är dock inte 100% säker
Citera
2013-12-25, 20:54
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Nej, det räcker med att du aktiverar spelet på ditt konto. Du kan närsomhelst installera, avinstallera och ominstallera spelet när väl du har aktiverat det.
EDIT: Det stämde visst inte. (Läs inlägget nedan)
Senast redigerad av PUSClFER 2013-12-25 kl. 21:38.
Citera
2013-12-25, 21:28
Medlem
rehyptols avatar
Nej, ni måste installera det.

"To celebrate the holidays in a special way this year, Left 4 Dead 2 will be free until 10AM PST 12/26. It will be free as in, grab it now, pay no money, and it is yours to keep forever – FOR FREE! To claim your L4D2 gift, all you need to do is install it. If you don’t install, it goes back to its re..."

sen kan jag inte läsa nå mer eftersom Steam ligger nere.
Citera
2013-12-25, 21:38
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:

"To celebrate the holidays in a special way this year, Left 4 Dead 2 will be free until 10AM PST 12/26. It will be free as in, grab it now, pay no money, and it is yours to keep forever – FOR FREE! To claim your L4D2 gift, all you need to do is install it. If you don’t install, it goes back to its re..."

Jaha.
Det har jag aldrig varit med om tidigare. Det låter ju väldigt märkligt.
Citera
2013-12-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jaha.
Det har jag aldrig varit med om tidigare. Det låter ju väldigt märkligt.

Det blir nog inte lätt att få det installerat heller då hastigheten ligger på 400 bytes för mig just nu

Trodde inte det var möjligt att överbelasta steam.
Citera
2013-12-25, 21:43
Medlem
Treants avatar
Citat:

Som jag trodde då. Frågan är, stannar spelet i library när man avinstallerat det?
Citera
2013-12-25, 21:57
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Som jag trodde då. Frågan är, stannar spelet i library när man avinstallerat det?
Det kommer stanna kvar.
Citera
2013-12-25, 22:07
Medlem
Svedjebondes avatar
Har Steam totalhavererat i julrean tro, legat nere flera timmar nu. Vad kan ha hänt, överbelastning?
Annars kan jag rekommendera Dark Souls om det fortfarande är rea på det. Länge sen jag svurit så åt ett spel och ändå inte kunnat sluta spela. När man väl patchat diverse mus och grafikbuggar är det fanimej helt fantastiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in